Hé allemaal!
Omdat bij mij op dit moment, maar misschien bij meerderen, wat vragen spelen over computers (denk dan niet aan hoe je WordArt maakt in Word, maar meer welke videokaart momenteel high-end is voor bepaalde toepassingen), leek dit topic me een leuke toevoeging. Misschien dat je toch niet uit Word komt, dan is dit topic toch stiekem ook wel je go-to topic!
Dus; vragen over je computer, software, hardware of wat dan ook? Stel ze hier!
Laat ik beginnen met een lijstje met ACN forumleden en hun kennis en expertise. Wil je erbij? Laat 't dan gerust even weten!
@Joris
- Adobe Creative Cloud (Photoshop, Premiere Pro, InDesign, Encore, AfterEffects & Illustrator)
- Apple Keynote, Pages en Numbers
- Word, PowerPoint & Excel
- HTML, CSS & FTP
- WordPress
- Ronin/Zhiyun Crane/DSLR
@Strelok
- 3DSMAX i.c.m Vray / Corona / Itoo / Railclone
- Unreal4 / Unity3D
- Premiere, AE,PS
- AutoCad
- Zbrush/Mudbox
- Ronin/RED/DSLR
Omdat bij mij op dit moment, maar misschien bij meerderen, wat vragen spelen over computers (denk dan niet aan hoe je WordArt maakt in Word, maar meer welke videokaart momenteel high-end is voor bepaalde toepassingen), leek dit topic me een leuke toevoeging. Misschien dat je toch niet uit Word komt, dan is dit topic toch stiekem ook wel je go-to topic!

Dus; vragen over je computer, software, hardware of wat dan ook? Stel ze hier!
Laat ik beginnen met een lijstje met ACN forumleden en hun kennis en expertise. Wil je erbij? Laat 't dan gerust even weten!
@Joris
- Adobe Creative Cloud (Photoshop, Premiere Pro, InDesign, Encore, AfterEffects & Illustrator)
- Apple Keynote, Pages en Numbers
- Word, PowerPoint & Excel
- HTML, CSS & FTP
- WordPress
- Ronin/Zhiyun Crane/DSLR
@Strelok
- 3DSMAX i.c.m Vray / Corona / Itoo / Railclone
- Unreal4 / Unity3D
- Premiere, AE,PS
- AutoCad
- Zbrush/Mudbox
- Ronin/RED/DSLR