Warq helm?

Ik... volgende week wil ik een review opnemen maar tot nu toe een gemiddeld gevoel bij de helm.
Had toch last van condens ook al beloofd warQ zero fog. Heb ze al een tijdje geleden gecontacteerd en moet foto's opsturen
ze denken dat het 't foam is in mijn helm en krijg als jet goed is morgen vervangend binnen in de hoop dat dat het verhelpt.

Zag ook een video van iemand die met scarf en al hevig ging ademen haha en die inderdaad geen last had van condens,
hoop dus gewoon dat er een foutje zat bij mij in de productie of iets van 't foam.

Zal volgende week het youtube linkje plaatsen met de review eventueel staat er op mijn youtube wel een unboxing van de helm.

Hadden ze geen policy van als je Fog hebt dat je dan je geld terug kreeg?
 
Uhm niet dat ik weet.... nou ja ze sturen in ieder geval een nieuw stuk foam op, mocht dit niet werken dan hoop ik inderdaad dat
ze met een oplossing komen. Dacht eerst nog dat het aan mij lag omdat ik met een scarf onder de helm speel. Maar op een video van iemand anders zag ik dat dit niet moet uitmaken.
 
dus het is de 250 euro niet echt waard en kan beter een goeiehelm met goggles mask halen en dit met die special klipjes aan elkaar doen
?
 
dus het is de 250 euro niet echt waard en kan beter een goeiehelm met goggles mask halen en dit met die special klipjes aan elkaar doen
?

Ik heb zelf geen ervaring met de helm. Maar ik denk niet dat het momenteel het waard is. Ik heb gelezen/gezien dat ze plannen hebben om augmented realitiy erin te verwerken. Ik denk dat het dan pas een interresante helm word, alleen zal dan de prijs ook enorm stijgen :p

Ik zou zelf gewoon voor een mooie helm gaan. (Mich of Fast enz.) En daar zelf fijne goggles bij kopen en eventueel een mesh mask.
 
Ik had 'm voor 170 dacht ik... net iets voor de kerst omdat t toen nog een actie was. Maar hij is inderdaad nogal prijzig.
 
Heb een mich helm en zit vol met 5 mm gaatjes alles draait om goede ventilatie ,mijn oude dye I4 paintball helm zat ook vol met grote gaten en dat was de oplossing niet het speciale antifog glas bla bla bla

Maar uiteraard wil ik geen painball ding op mijn kop dus boor ik mij suf op mijn mich helm , voor vriend ook gedaan en het scheelt echt vooral als er een beetje wind staat dan doet die ventilatie wonderen .

o5bt8fon0d8s.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hydrofiel, hydrofoob, net zoals met andere woorden, betekent foob het niet houden van, oftewel een coating die zorgt dat water er niet graag op blijft zitten, maar goed dat is niet voorkomen maar fog bestrijden, wel effectief, maar ook duurder en daarbij zijn die coatings niet voor eeuwig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Hydrofiel, hydrofoob, net zoals met andere woorden, betekent foob het niet houden van, oftewel een coating die zorgt dat water er niet graag op blijft zitten, maar goed dat is niet voorkomen maar fog bestrijden, wel effectief, maar ook duurder en daarbij zijn die coatings niet voor eeuwig.

Duidelijk
 
Wat zijn inmiddels de ervaringen met deze helm van de personen die er 1 gehaald hebben??
 
Heb er wel een paar mee zien lopen maar niet naar de ervaringen gevraagd.
 
Heb t idee dat er in de productie soms wat mis is gegaan in het begin. Ik had 'm toen die net uitkwam rond kerst. Mijn scherm besloeg vreselijk en heb contact opgenomen met WARQ. Het zou aan t foam liggen dus kreeg nieuwe opgestuurd. Paar keer mee gespeeld, review gemaakt voor op YouTube en t probleem was opgelost.... dacht ik. Nog steeds wilt de helm soms beslaan maar t ligt er bij mij aan in welke situatie en t weer. Ik speel altijd met een balaclava eronder want dan ziet t mesh gedeelte er gewoon een stuk vetter uit. Probleem daarbij is natuurlijk dat t erg warm is en de hele boel weer beslaat. Vorige week bij fort knox geweest en brillenspray erop van unit13 (ook andere geprobeerd werkte bij mij niet) en de hele dag nergens last van gehad en t was verdomde warm die dag.

Heb ook mensen gehoord die nergens last van hebben. Of het aan hun ademhaling ligt of de productie van t scherm of foam geen idee. Misschien hijg ik gewoon teveel.

Overigens zonder balaclava heb ik nergens last van. Maar naar mijn mening vind ik gewoon dat dit ook moet werken.

Zolang die niet beslaat is t een chille helm.
Je zet m op en klaar om te gaan. Niet te zwaar, goed breed zicht en ruimte in de helm.

Je kan de review vinden op mijn kanaal.
www.youtube.com/thewalkerairsoft
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble