Voorstel nieuwe airsoft marktplaats

Ik heb een jaartje of 10 geleden wat geklooit met een amateurvoetbalsite. Maar waar het kan wil ik best mijn handen uit de mouwen steken. Vooral nu het in de opstartfase extra nodig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Wil mensen mij pm sturen die willen helpen

Deze site word gesponsord geen andere airsoft sites!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ben je van plan om dit helemaal zelf op te bouwen of ga je gebruik maken van hulpmiddelen zoals Wordpress/Joomla?
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Ben je van plan om dit helemaal zelf op te bouwen of ga je gebruik maken van hulpmiddelen zoals Wordpress/Joomla?
Momenteel staat het bij WordPress icm woocommerce, dit is het handigst in onderhouden aangezien waarschijnlijk niet iedereen een programmeur is.
 
Momenteel staat het bij WordPress icm woocommerce, dit is het handigst in onderhouden aangezien waarschijnlijk niet iedereen een programmeur is.
mis ook wel wordpress heb alleen de inlog gegevens niks binnen verwacht ik morgen kan nog niks met de site
 
Ik vind de huidige verkoop sites onoverzichtelijk. Je kan vaak niet kiezen uit: pistol (gas/aeg), assault (aeg/gas/hpa), sniper(bolt/gas/hpa), launchers, granaten, kleding, gear, hpa, overig
En dan binnen de eerste 5 ook de categorie onderdelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik sluit mij volledig aan bij dit verhaal, huidige sites zijn niet overzichtelijk of de advertenties die er staan zijn heel oud.

Ik heb zelf een webhosting / design bedrijf en host op het moment ook de website van www.airsoftclubnederland.nl.

Ik ben uiteraard bereid te helpen bij het ontwikkelen van de marktplaats. Laat maar weten wat ik voor jullie kan doen.
 
inmiddels telefoonisch contact gehad met de hoofd designer @rensemiddelbos

We zoeken nog mensen die ervaring hebben met wordpress willen die contact met mij opnemen
Zodat ik jullie gegevens mail van @rensemiddelbos

hoe meer hoe beter vriendelijke groeten martin
 
Ik heb geen ervaring met programmeren maar ben wel gek handig dus als je nog iemand nodig hebt ergens voor dan hoor ik het graag. Lay-out ideeën oid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Hey Martin, goed om te horen dat je er iets mee gaat doen! Ik heb helaas nul punt nul ervaring met websites bouwen. Ik zou wel eventueel graag deel van de testpanel willen zijn als je dat wilt, plus eventueel 'moderator' en promoter. Ik ben een echte koopjesjager en verkoop regelmatig wat, dus zou prima dit ook direct kunnen gebruiken om ervoor te zorgen dat er geen rare/illegale dingen te koop worden gezet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Ik ben Interaction designer in het dagelijks leven. Dus als je vragen hebt, let me know ;)
 
Ik zou best willen helpen, alleen werk ik toevallig ook aan de website van mijn vaders bedrijf (www.meijmat.nl) en ik weet niet precies hoeveel tijd dit gaat kosten?
 
is mis een grote zet en heeft mis nu even tijd nodig niet een dag maar mis paar maanden ik vertrouw de mensen die ons helpen we willen het in 1 keer goed doen
 
  • Leuk
Waarderingen: THR33KlNGZ
Als webdeveloper doe ik veel met PHP (inclusief frameworks als Laravel en Symfony) en JavaScript/TypeScript (inclusief frameworks als Angular en Vue). Persoonlijk niet heel erg fan van systemen als Wordpress/Joomla, maar als er nog hulp nodig is zou ik best een poging willen wagen om jullie mee te helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martin friesland