Momenteel staat het bij WordPress icm woocommerce, dit is het handigst in onderhouden aangezien waarschijnlijk niet iedereen een programmeur is.Ben je van plan om dit helemaal zelf op te bouwen of ga je gebruik maken van hulpmiddelen zoals Wordpress/Joomla?
mis ook wel wordpress heb alleen de inlog gegevens niks binnen verwacht ik morgen kan nog niks met de siteMomenteel staat het bij WordPress icm woocommerce, dit is het handigst in onderhouden aangezien waarschijnlijk niet iedereen een programmeur is.
zou top wezenIk heb een jaartje of 10 geleden wat geklooit met een amateurvoetbalsite. Maar waar het kan wil ik best mijn handen uit de mouwen steken. Vooral nu het in de opstartfase extra nodig is.
Ik ben Interaction designer in het dagelijks leven. Dus als je vragen hebt, let me know
We schatten het momenteel op een half jaar tijd aangezien we ook nog onze eigen bezigheden hebben en wel een goede website willen afleveren.Ik zou best willen helpen, alleen werk ik toevallig ook aan de website van mijn vaders bedrijf (www.meijmat.nl) en ik weet niet precies hoeveel tijd dit gaat kosten?
gaan ons best doenGoed bezig heren.
Dit soort initiatieven doen de community shinen.