ik zou het leuk vinden als beginnend airsofter om een te zien hoe jullie er uit zien in vol tenue zodat ik weet wat er zoal gebruikt word aan kleuren en combinaties dus kom maar op met die foto's
Pencot greenzone is dat een merk? Of type camoBekijk bijlage 2033
Dit is mijn enige foto waar je echt een groot deel van mijn outfit kan zien. Vanaf komende week in Pencott Greenzone te bewonderen overigens dus in deze oufit ga je me niet snel meer tegenkomen op het veld.
130? okVan de 130+/- uniformen die ik in mijn verzameling heb gaan er maar een klein aantal het veld op. Draag eigenlijk uitsluitend jaren 90' oostblok spul.
![]()
![]()
![]()
Heel leuk om te zien! Bedankt begin maar eens met een camo broek als ze mijn maat hebben en een zwart vest.
Wat is trouwens beter hand replica op je borst/buik of been holster
En qua hoofddeksel zie ik helmen en petten is hier wat verplicht of is dat een keus die bij de outfit past
Heel leuk om te zien! Bedankt begin maar eens met een camo broek als ze mijn maat hebben en een zwart vest.
Wat is trouwens beter hand replica op je borst/buik of been holster
En qua hoofddeksel zie ik helmen en petten is hier wat verplicht of is dat een keus die bij de outfit past
Waarom gaat cqb (wasr staat dat voor),harder dan outdoor? En ik draag een bril dus zoek ook iets wat dan past op later moment wil ik een inzet op sterkte nemenRaad zelf altijd wel een helm en mondbescherming aan mocht je CQB gaan doen. Gaat toch iets harder dan outdoor. Hoewel ik outdoor ook al menig tandje heb zien sneuvelen.
Ik begrijpCqb staat voor Close quater battle.
Of te wel op korte afstand gevechten.
In airsoft taal betekent dat dus dat je meestal een kleiner speelveld hebt, wat meestal uit kleine opgezette huisjes bestaat met veel cover er tussen.
De kans dat je hier op korte afstand voor je knar word geknald is redelijk groot.
Gezicht masker is hier dus sterk aan te raden.
Goede tip inderdaad! Draag altijd voldoende gezichtsbescherming naast de verplichte oogbescheriming, of het nu gaat om indoor of outdoor. Dit kan beginnen bij een simpele pet en balaklava tot een volledig masker. Een Mesh-mask is aan te raden, zoiets moet jeRaad zelf altijd wel een helm en mondbescherming aan mocht je CQB gaan doen. Gaat toch iets harder dan outdoor. Hoewel ik outdoor ook al menig tandje heb zien sneuvelen.
Pencot greenzone is dat een merk? Of type camo