HeadSet/PTT

Rickmans

Active Member
10 mei 2020
43
19
Trophies
4
Ik zit een airsoft set te verzamelen hier, en ik vraag me af, is zo'n radio/ headset/ PTT meteen essentieel om niet in de weg te lopen, de boel te kunnen volgen?

Bij elkaar loopt zo'n setje best op financieel gezien, en ik heb er al veel meer in zitten dan ik in 1e instantie van plan was de eerste investeringsronde in mn nieuwe hobby plannen te steken..

hangt er helemaal vanaf. Heb toendertijd ook besloten een porto aan te schaffen om op die manier iets meer van het spel mee te krijgen. Sinds tTeam blauw/rood op aparte kanalen zitten. Maar in een open skirm gaat het meestal zonder radio protocol en duidelijke teams. Met als gevolg een brij aan spraak over het kanaal. Wat weinig informatief meer is.

Wat wel erg goed werkt is als je zelf in een team speelt, of met 1 of meerdere maten op het zelfde kanaal zit. Dan voegt het zeer zeker iets toe aan het spel.

Maar gezien de uitgaven kun je de porto makkelijk door schuiven naar de 2e of 3e investerings ronde :cool:

hangt er helemaal vanaf. Heb toendertijd ook besloten een porto aan te schaffen om op die manier iets meer van het spel mee te krijgen. Sinds tTeam blauw/rood op aparte kanalen zitten. Maar in een open skirm gaat het meestal zonder radio protocol en duidelijke teams. Met als gevolg een brij aan spraak over het kanaal. Wat weinig informatief meer is.

Wat wel erg goed werkt is als je zelf in een team speelt, of met 1 of meerdere maten op het zelfde kanaal zit. Dan voegt het zeer zeker iets toe aan het spel.

Maar gezien de uitgaven kun je de porto makkelijk door schuiven naar de 2e of 3e investerings ronde :cool:
Oke, thanks..
Dat is weer een geruststellende gedachte.

Ik ga me maar eens ergens aanmelden, en als dat t#*@%×÷ chest rig ding voor mn magazijnen nou eindelijk eens binnenkomt, kan ik eens los gaan met mn 1e investeringsronde..

• Leuk
Waarderingen: victor
Neejoh totaal geen noodzaak. Wel een leuke toevoeging, dat wel.
Hangt ook wel erg af van het type veld waar je naartoe gaat en je team / maten waarmee je speelt.
Speel je altijd met een klein aantal vrienden en moet jij in je eentje op een groot veld terug nara de spamn, dan is alleen dat al een reden om een porto als toegevoegde waarde te zien. Daarnaast heeft het wat voordelen in het spel maar het ouderwetse schreeuw werk gaat ook altijd goed.

Je hebt al een porto en een PTT voor een paar tientjes maar weet wel dat de vaak goedkopere Boafengs bijvoorbeeld vaak op illegale frequenteis kunnen en daarmee niet toegestaan in NL. Let dus wel goed op bij je aankoop maar als je tot aanschaf over wilt gaan helpen wij je graag hoor :)

Als je het mij vraagt een leuke toevoeging maar zeker geen moetje. Achter een paar random gasten aanhollen en met hen samen werken heeft ook zn charme. Verbroederd erg :)