Nieuw forumlid (ARP-9)

CommCell

New Member
23 jul 2020
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, voornaamste reden om informatie te vergaren en hier en daar over airsoft te kunnen kletsen.

Ik speel momenteel met de G&G ARP-9 AEG. Ik heb hier een Prometheus precision barrel, een Maple Leaf bucking en een andere mosfet (doe er eigenlijk niets mee) in laten zetten. Ik heb hem zelf hier en daar een klein beetje gecustomized en vind hem heerlijk schieten.

Ik vind wel dat de ARP een harde klap geeft als hij schiet, wat dit is en hoe dit te verminderen weet ik niet. Iemand een idee?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200723-182159_Instagram.jpg
    Screenshot_20200723-182159_Instagram.jpg
    783,2 KB · Weergaven: 221
Welkom op het forum!

Mooie arp! De arp heeft standaard een amplifyer, als je een andere eind tip monteerd moet het geluid zachter zijn. Ook kun je je cylinder optimaliseren voor je barrel lengte, ik weet dat de femme fatale arp van mn vriendin ook overvolume had en net als met overvolume snipers zorgt die extra lucht ontsnapping ook voor een plof aan het eind van je barrel.
 
Welkom! Ik heb de amplifyer verwijdert en vervangen door een kleine demper, dit scheelt enorm in geluid. Verder is de arp9 een hele fijne replica!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal-XM