Recente inhoud door Coinoperator

  1. C

    Airsoft wapens en spullen verkopen aan iemand uit België

    voor grensoverschrijdend vervoer is geen aanmelding of evenement nodig in NL wellicht is dat in BE wel verplicht
  2. C

    Bewaren gereedschap en onderdelen.

    Action... sorteerbakjes opbergdoosjes alles wat je maar wil voor errug weinig
  3. C

    [Webshop & Fysiek] - Shogun - Purmerend, Nederland

    Dat dus, plus een opmerking dat ik wel gewoon kon bestellen. tuurlijk joh, ik laat het wel drie weken voor de deur zetten. maar dit was ook niet mijn eerste negatieve ervaring daar. ik kom er nog op terug, nu lekker genieten voor mijn tentje ergens in Frankrijk.
  4. C

    [Webshop & Fysiek] - Shogun - Purmerend, Nederland

    Voor mijn verjaardag kreeg ik een kortingsbon van 5% die bleek 7 dagen geldig te zijn (wat een aanfluiting) Ik mailde terug, jamaar ik ben drie weken op vakantie. Dan had ik maar niet op vakantie moeten gaan was het antwoord, DROEFTOETERS Dat was trouwens de zoveelste rotervaring mot et die...
  5. C

    Taiwangun.com

    Leuk nieuwtje. Ze hebben nu ook Tokio Marui in hun assortiment.
  6. C

    Help hk416D

    Begin eens met de loop vrij te maken, kansje dat een paar BB's de boel verstoppen. De oorzaak is zo niet te zeggen maar beschadigde BB's veroorzaken dit vaak. De vraag is natuurlijk waarom die BB's beschadigd zijn ... ... meestal komt dat door een dubbele feed, dat wordt op zijn beurt meestal...
  7. C

    Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

    Je hebt groot gelijk, qua prijs maakt het amper uit en het is een zeldzame PIEPklus om het ding exact goed te shimmen. Luiheid? Neuh, ik vind het meer een kwestie van: Voor kwaliteit gaan.
  8. C

    Maten MP7

    Eentje met de loop van voren, een kolf achter, magazijn onder en een boel knopjes links en rechts 😂
  9. C

    Maten MP7

    Nee gewoon eentje gekocht :)
  10. C

    Rail riser

    Ik heb het inmiddels via een andere weg opgelost. De hoge hydra heb ik teruggestuurd en een lage ervoor in de plaats besteld. Deze versie heeft achterop ook een picatinny rail. Voorop komt de dummy PEQ Achterop de reddot al dan niet met een railriser. Ik hou jullie op de hoogte, er komt een...
  11. C

    Rail riser

    totaal niet nee
  12. C

    Rail riser

    Hoe moet je in vresenaam iets op het bovenste deel hiervan monteren?
  13. C

    De Novritsch SSR9

    Update, Novritsch heeft me een kortingscode van 40 euro op de metalen behuizing gegeven. Netjes. edit de boltplate revisiekit is niet in voorraad en moet ik ook hebben want er zit zo'n diepe buts in dat ie niet meer kan bewegen en de hopup onbereikbaar is. dus nog ff geduld met de revisie...
  14. C

    Betere slangen voor het Novritsch antifog systeem

    9mm buiten en 6mm binnen past uitstekend