Operation Chicken Little (MilSim ism NABV)

ArthurNL

New Member
12 mei 2025
2
0
Nog meer mensen die zich voor deze 'skirm' hebben ingeschreven?

Ik ga en ben benieuwd of er nog meer mensen daarheen gaan.

Nu eens zien of ik een beetje een leuke 60's loadout kan samenstellen.

Hoi Arthur,

Welkom hier op het forum!
Nee ik ga niet. Ben niet zo van Milsim.

Ik hoop dat je er een leuke beleving aan overhoud! Deel het zeker hier met ons!

Ik ben sowieso wel benieuwd naar een milsim en een heel weekend met storyline spelen, in plaats van de reguliere games.. en de lage kosten (25,-), maken het voor mij de moeite waard eens te doen. Dus ik doe mee!

Een interessante setup, in ieder geval. Ik hoop dat dit voor de geïnteresseerden (en volgens mij is hier best wel interesse voor) een geslaagd experiment wordt, met meer van dit soort evenementen tot gevolg.

Ik zal hier echter niet bij aansluiten, aangezien ik totaal niet in dit soort situaties kan inleven. Mijn probleem. Maar ik denk wel dat er genoeg mensen zijn die dit wel kunnen.

Daarbij is het inderdaad een goed argument dat de prijs laag ligt. Al moet je er wel even bij vermelden dat je €100,- extra borg moet betalen, natuurlijk. ;)

Laatst bewerkt:
Daarbij is het inderdaad een goed argument dat de prijs laag ligt. Al moet je er wel even bij vermelden dat je €100,- extra borg moet betalen, natuurlijk. ;)
Denk dat dat is zodat alleen spelers die ook echt serieus zijn mee zullen doen. En ach, krijg je weer terug na de skirm (maar moet je nu wel eerst ophoesten ja).

Nu opzoek naar een replica die een 60s uitstraling heeft ipv het m4 platform wat nu thuis ligt. Groene kleding heb ik genoeg in huis :cool: