Cyma dmr gekocht maar met volle accu werkt niks

Christiaan Bevaart

New Member
21 jul 2025
2
0
Hoi allemaal ik heb een cyma aeg dmr gekocht maar nu wil ik hem gebruiken voor de skirim in Waalwijk vanavond,
Ik wou hem even thuis testen in de tuin maar met volle accu alles goed aangesloten te hebben werkt niks ,
Hij maakt geen geluid en schiet niks ,
Zekering is nog in orde, kan iemand mij alsjeblieft helpen met wat er kan zijn?
Met vriendelijke groet Christiaan Bevaart

Een DMR in CQB? Oke, bijzonder.

Check even in je handvat van je replica.of de motor nog wel verbinding heeft. Het gebeurt wel eens dat de kabeltjes van de motor los trillen.

Check verder even of je niet toevallig een afgebroken kabel hebt in bijvoorbeeld je stock. Gebeurt nog regelmatig dat bijvoorbeeld bij de aansluitstekker het contactje loszit. Of dat door schuiven van de stock een kabel breekt.

Voor de skirm van vanavond zal de reparatie te laat komen, maar goed.

Heb je voor mij wat meer informatie? Welke replica hebben we het precies over?

Een type zou erg fijn zijn. Eventueel foto's ook. Wordt dan iets makkelijker advies geven op afstand. Als ik namelijk zoek op 'Cyma AEG DMR' kom ik op Google nog veel verschillende replica's tegen, wat het niet makkelijker maakt.

Hoi Christiaan,

Om je verder te kunnen helpen hebben we wel wat extra informatie nodig, zoals @Kroeskoppie ook al aangaf. Handige details zijn bijvoorbeeld:

• Het type replica
  • Of hij nieuw of tweedehands is
  • Het type accu
  • Foto’s van de replica

Met deze basisinformatie kunnen we je een stuk gerichter verder helpen.

Dankjewel voor uw tips ik heb het gecheckt, maar in het handvat zit geen motor het handvat is leeg
Dat klopt ook, het is een v7 gearbox die in een m14 gebruikt word, die zit in de lengte mee naar achteren gericht, maar wat #kroeskoppie al zei, de motor stekkers kunnen los zitten.
Succes.....

Bijlagen

• czesci-wewnetrzne-gearboxy-asg-gearbox-v-7-kompletny-do-repliki-m14-cyma-12765(4-3).jpg
    czesci-wewnetrzne-gearboxy-asg-gearbox-v-7-kompletny-do-repliki-m14-cyma-12765(4-3).jpg
    23,7 KB · Weergaven: 13