Garfield stelt zich voor

Garfield

New Member
2 okt 2025
1
1
Hallo allemaal !

Mijn naam is Arvid en ik woon in Amersfoort.

Ik heb bijna twintig jaar als sportschutter met vuurwapens geschoten, vooral IPSC en DSR, maar ben daar een paar jaar geleden mee gestopt.
Omdat ik het toch wel miste maar wel wat laagdrempeliger bezig wilde zijn ben ik nu mijn entree op airsoft gebied aan het maken.
Ben ondertussen ook netjes NABV lid geworden.
Uiteraard heeft IAPS daarbij mijn interesse maar ik sluit andere zaken niet uit.

De afgelopen dagen hing ik met griep op de bank dus ik heb al 5 miljoen filmpjes op Youtube bekeken en ben dus lekker bezig met kennis opdoen.

Indertijd deed ik IPSC met handgun, rifle en shotgun. Mijn handvuurwapen was een Glock 17, die heb ik 15 jaar gehad.
Ondertussen heb ik nu een airsoft Glock 17 replica in huis en heb ik vanuit ergens diep in een kast mijn toenmalige IPSC riem met holster en magazijntasjes weer eens tevoorschijn gehaald en afgestoft en het was leuk om te merken dat alles gewoon 1-1 paste :)

Van iemand anders heb ik ook nog een KJW Beretta M9 en een M4 AEG gekregen - beide replica's hebben wat issues.
Dus, techneut als ik ben, ben ik ondertussen ook al druk bezig met me verdiepen in de werking van eea. en hoe ik het kan fixen.
(Normaliter is mijn hobby het opknappen (reviseren) van oude motorfietsen dus ik ben technisch 'niet onhandig').

Ik kwam deze site tegen in de afgelopen dagen en meld me nu hier ook aan, wellicht wat leuke contacten op doen en dingen leren.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 99645146