Всем привет!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Igor
  • Startdatum Startdatum

Igor

Member
7 mei 2017
11
18
Trophies
3
Hallo allemaal!

Wil mezelf toch even voorstellen op het forum.

Ik ben Floryn beter bekend in het Nederlands airsoft als Igor van Red Army Airsoft.

Nu zo'n 2 jaar actief airsofter met veel passie en enthousiasme! Prachtige sport, prachtige evenementen, leuk wereldje en mooie mensen!

Sinds de eerste skirm ben ik gelijk full Russian gegaan en heb er hulp uit het moederland bij gevraagd en ben tevens dus ook importeur van Russische militaria geworden, eind van de dag niks meer als een tussenpersoon tussen Russische leveranciers en Europese/Westerse klanten.

Kom zelf uit de detailhandel en heb een vrij goede kennis van kwaliteit, stoffen, merken en prijzen en zet dit ook om tijdens mij werk als eigenaar van Red Army Airsoft en importeur van oostblok militaria.
Waar ik al snel merkte dat de prijs/kwaliteit verhouding tussen Russische goederen en hun Amerikaanse (milspec en/of replica) tegenhangers enorm verschillend is in het voordeel van de Russen (ben slechts een beetje bevooroordeeld maar dat terzijde)

Uiteraard leer ik iedere dag nog bij om meer te weten te komen en krijg daarin ook enorm veel hulp uit mensen die ik heb leren kennen uit de airsoft community of mijn zaken.

Forum's en chats op het internet zijn vrij nieuw voor mij en excuus als ik dit in de verkeerde groep/topic etc zet)

In de 2 jaar dat ik mezelf heb verdiept in het airsoft en mijn bedrijf Red Army Airsoft heb ik de sport zien en horen groeien de oosterlijke kant op en uiteraard vind ik dit prachtig!
(eerste markt B&A 5 mensen in Telnyashka, 2de markt 30 mensen in Telnyashka ура!)

denk dat dit mijn voorstel ronde wel aardig afrond, wil echter nog paar dingen kwijt.

Ik ben vrij nieuw in het wereld tussen mensen die het al jaren doen, ben geen expert maar wel een enthousiaste leerling

Sinds Red Army Airsoft en mijn werk bij Airsoft Center is airsoft sinds kort mijn fulltime baan is geworden en wil ik actiever worden in en voor de community (bijvoorbeeld door reviews, skirms of wat dan ook te bij te dragen voor en door de sport. ideeën zijn meer dan welkom btw ik heb veel vrij unieke goederen/vesten/helmen/replica's tot mijn beschikking en wil het graag '*delen'!)

*keep your hands off my AK.

dus op ons, op airsoft, en voor Nederland!

Heee Igor, welkom! :D
En dat er nog maar velen zich mogen bekeren tot de Russische kant!

• Leuk
Waarderingen: Igor
Heey tovarische! welkom!~
Inderdaad join the russians, we have ak's and Telnyashka :)

• Leuk
Thanks guys! Niveau 2 al behaald!

Prachtig dit! Diegene die dit heeft ingesteld verdient een lintje die ik hem persoonlijk ga geven!

Bijlagen

• Mother ru8ssia.jpg
    Mother ru8ssia.jpg
    422,7 KB · Weergaven: 300
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Jan je krijgt van mij een lintje! markt balls&arrows ben je erbij?
Ha Igor!

Haha te gek! Stond niet in de planning, dacht dat ik al niet airsoft gerelateerde dingen te doen had :( ga ik even naar kijken.

Iig nog van harte welkom op ons forum! Leuk dat je de tijd hebt genomen je voor te stellen met zon uitgebreide post. Te gek!

Sinds kort zag ik je merknaam een paar keer langskomen op t forum, leuk om de man er achter erbij te hebben ^_^

Wat ik zelf erg tof vond om te zien bij die russische gear, zijn helmen met coms ingebouwd. Maar dat zou tof zijn om te delen met de community. Dat er naast een ander kleurtje, bij sommige dingen ook een ander design filosofie achter zit.

Nooooooooooooooo the russian's are taking over :(

Hahah onzin! Welkom op t forum!

• Leuk
Nooooooooooooooo the russian's are taking over :(
Ik denk dat we niet zo bang hoeven te zijn hiervoor!
insane-gifs-tank.gif

Grapjuh natuurlijk! Welkom Igor.. leuk om te zien dat er steeds meer varianten komen.. ik heb in mijn uitgebreide Skirm geschiedenis (2) nog maar 1 russische loadout gezien, en dat was een WOII loadout. (ook cool)

• Leuk
Waarderingen: Igor en bvdzeeuw
Ik ben wat laat voor dit feestje, maar welkom!

Wij hebben elkaar al eerder ontmoet :p toen bij Airsoft Center waar ik was op je Russische Dagen.

• Leuk
Welkom op dit forum!
Ben zelf een WWII U.S. fanaat
Maar aangezien de Russen en de Geallieerden destijds tegen dezelfde man met snor vochten, kan ik de Russische stijl wel waarderen.
(Wel de WWII Russische stijl welteverstaan)

Heerlijk om af en toe een Mosin Nagant of PPSH in het veld te zien.
Mocht je ooit een WWII Russisch uniform en bijpassende replica's hebben en zin hebben in WWII skirms,
Laat mij dit ff weten. Ook Russen zijn welkom op de WWII skirms!
(geld overigens ook voor je Russische comrades!)

Wederom welkom en veel plezier op dit lekkere forum.

Gr Paul

• Leuk
Waarderingen: Igor en Camilo
"RED ALERT!"

Welkom Igor op ons forum en in de wondere wereld der airsoft.
Maar 2 jaar geleden stond je volgens mij ook al op de airsoftmarkt van B&A toch?:)
Toen was er een delegatie van ACN als Marshall's aan het werk op het event en hebben mijn vrouw en ik nog je stand bezocht.
Dus zo nieuw ben je niet in dit wereldje.
Maar wel in het skirmen als ik het goed begrijp?

Nou,daar hoef je je geen zorgen om te maken want alle airsofters,russisch of nato ,zullen je zonder meer op sleeptouw nemen.
Dus kom maar op met je vragen,wij trappelen van ongeduld om beginnende spelers op de goede weg te helpen.
En zelf leren we ook nog elke dag van elkaar,ook al spelen we al een tijdje.
Leren houd nooit op.;)

Welkom! Vorige week zondag bij Balls & Arrows ook een aantal russen gezien. Gave loadouts :)

• Leuk
@Stey: bedoelde zondag de 21e tijdens een skirm. Afgelopen zondag was ik niet bij de markt.