01-07 Delta Airsoft Waalwijk

Tactical Bear

Well-Known Member
24 apr 2017
482
575
Trophies
26
Ik wilde samen met nog een paar andere aankomende zaterdag naar een Indoor locatie airsoften vanwege het vreselijke weer (eigenlijk wilde we naar Chambers).

We hadden Delta Airsoft in gedachte in Waalwijk. Nou blijkt dat er een NERF event is die zaterdag. Eén van de gasten waarmee ik ga kent de mannen van DA en die zei dat hij het wel wilde verplaatsen als we vanaf 10 man komen.

Duuuuusss.... wie maakt ons los? We hebben ongeveer nog 7 a 6 man nodig om het te laten gebeuren. Ik ben er zelf nooit geweest dus kan er vrij weinig over vertellen.. blijkbaar is het een vrij kleine indoor locatie, eens wat anders aangezien ik bijna altijd nog maar op grote outdoor velden ben geweest.

Alleen bij 10+ man is er dus een event (en ik wil heel graag zaterdag :( )

• Leuk
Waarderingen: Michiel
Ik kan jammer genoeg niet, maar het is inderdaad best klein, met je SR-25 zal je het er moeilijk krijgen :P. Wel een hele leuke locatie en naar mijn mening zorgt de eigenaar/marshall wel voor dat het spel wordt afgewisseld met game modes om het kleine veld interessant te houden. Daarbij zelf met ideeën aankomen wordt ook geapprecieerd. Ik heb eerder voor Peter ook al foto's geplaatst in een ander Delta topic, voor de opritten naar het terrein, stel dat je die nog nodig had.

Succes nog met genoeg mensen vinden.

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Ik kan jammer genoeg niet, maar het is inderdaad best klein, met je SR-25 zal je het er moeilijk krijgen :p. Wel een hele leuke locatie en naar mijn mening zorgt de eigenaar/marshall wel voor dat het spel wordt afgewisseld met game modes om het kleine veld interessant te houden. Daarbij zelf met ideeën aankomen wordt ook geapprecieerd. Ik heb eerder voor Peter ook al foto's geplaatst in een ander Delta topic, voor de opritten naar het terrein, stel dat je die nog nodig had.

Succes nog met genoeg mensen vinden.

Oh ja, die foto's herinner ik me nog wel. Voor de SR25 heb ik ook nog een mogelijk backup van een vriend. Dus laten we het hopen.. mocht het weer bijdraaien gaan we alsnog naar Chambers.