06-08 Ghost Town

Boudewijn

Well-Known Member
19 sep 2016
982
788
Trophies
31
Zondag 6 augustus gaan we met minimaal 5 man naar Ghost Town om te kijken hoe het daar is. Nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn die daar heen gaan.

Hek open om 8.30
FPS om 9.30
Skirmen van 10.00 tot 16.00
 
Hmmm, sounds interesting, ik ga het zeker even overwegen, weer een keer CQB spelen is niet verkeerd en kan ik een keer eens me glock gebruiken en mogelijk me MP7.
 
Kleine update: we zijn nu met minimaal 16 man dus met nog een paar erbij hebben we een heel team.
 
We hebben een lijst die we telkens updaten en doorsturen zodat ze makkelijker kunnen indelen. We gaan staan dus echt als 1 groep op de lijst.:D
 
Heel lekker gespeeld. Helaas werden we met zijn 17en verdeeld over de teams, tot de laatste spelmodus. Toen we eindelijk met zijn 17en samen mochten domineerden we het veld met teamplay en tactiek. Helaas in die ronde een aantal tegenstanders alleen nog maar hun godmode aan konden zetten maar de marshalls deden het goed. Helaas was er 1 intro van onze groep (geen ACN) ook zo vervelend deed dus die hebben we aangesproken en hij krijgt nog 1 kans.

Heb heerlijk gespeeld met @Camilo, @Jorel van Klaveren, @Tom, @Roderik en nog een boel anderen.

Zeker een lokatie om aan te raden, en misschien gewoon een keer af te huren met een man of 20.
 
Heb ook een heerlijk dagje gehad, was ook een coole locatie. Voor mij was het de 1e keer indoor, en dit is goed bevallen. Een compleet verschil met buiten bij Balls and Arrows. Heb zelf inderdaad ook wat godmode spelers gezien, maar de marshalls deden hun werk goed.

Heb hier ook m'n TM G17 kunnen testen, en was erg blij met de resultaten. Deze gaat de volgende keer ook zeker weer mee! :D
Voor het afhuren zou ik er graag bij willen zijn, klinkt als een goed plan.

Zeker een locatie om aan te raden, leuk veld, goede marshalls en het veld heeft ook z'n plekken zoals de "Fata Morgana'' die strategisch gebruikt kunnen worden. Dit vond ik ook erg vet om te zien ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Sephi
Afhuren met een groep forum-mensen klinkt mij ook al een leuk idee, misschien een apart topic voor maken en interesses peilen?
Ben trouwens blij dat het bevallen is, heren. Ik heb tot nu toe ook (voornamelijk) positieve ervaringen bij Ghost Town.
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Ik ga hier aankomend weekend naar toe. Is hier ook een HPA vulstation aanwezig?
 
Zijn er nog mensen die van plan zijn om binnenkort naar Ghost Town te gaan? Voor mij een van de locaties die redelijk "dichtbij" is. :)
 
ik ga als ik straks thuis ben en nog kan boeken deze zondag :) (17-09-2017)
Voor het eerst met eigen gear en voor het eerst binnen zal mij benieuwen?
nog meer die gaan en mij e.v.t. willen helpen met de 1e stapjes (tactiek e.d. :p)
 
Laatst bewerkt: