07-05-2016 Ulicoten

Let er ook op, dat op het terrein waar gespeeld word, GEEN DRINKWATER aanwezig is! je kan wel fris en zo kopen. Maar neem even een 2 L fleswater mee met de verwachte weersomstandigheden!

Bedankt voor de tips. Binnenkort wil ik een vest gaan kopen waar een hydration carrier bij zit dus om nou een hydration carrier te kopen voor 1 of 2 skirms vind ik een beetje zonde. Ik ga morgen wel even naar de dump een veld fles halen ;)

Je kan ook grote 2L frisdrankfles vullen met water en klein plastic flesje. Kleine flesje op deman en de grote in respawn. Moet je alleen.niet te lang in leven blijven ;)

Veldfles werkt idd al erg fijn en kost een paar euro.
En vergeet niet te eten ook :P

aan het begin kun je aangeven of je wat te eten wilt, kost 2,50 dacht ik, broodje kroket etc.

Is inderdaad geen waterkraan bij het speelveld, je kan er wel blikjes drinken kopen.

Na aankomst kan je bij het melden(dat je er bent) aangeven wat je in de pauze wilt eten. Kosten zijn excl.
Aan et eind van de speeldag reken je af.

Ik zou zeker wat drinken mee het veld in nemen gezien de weersverwachting.

Ugh ik kan niet mee want ik heb zojuist geprobeerd om mijn spring te verwisselen. na een hoop moeite met de pinnen aangekomen bij de motor. Het filmpje zei dat de motor best strak vast zat dus ik trek er een keer goed aan en tada motor kapot. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Je kan mijn backup m4 wel lenen @Tijs .
Heb er 6 mags en een batterij voor.
De pouches voor die m4 zijn al gereserveerd.
Dus als je zelf pouches hebt mag je mijn m4 wel lenen.

@manderspaul Bedankt! pouches en eventueel extra batterijen heb ik zelf. Ik ga proberen om mijn eigen replica zelf nog werkende te krijgen voor zaterdag. Het probleem is dat ik de kapotte motor er nog steeds niet uit krijg :/

Tijs;21734 zei:
@manderspaul Bedankt! pouches en eventueel extra batterijen heb ik zelf. Ik ga proberen om mijn eigen replica zelf nog werkende te krijgen voor zaterdag. Het probleem is dat ik de kapotte motor er nog steeds niet uit krijg :/

Welke replica en wat is er kapot?

Dus je wilt gebruik maken van mijn aanbod @Tijs ?
Je vorige antwoord was niet écht doorslaggevend hahaha
Ik heb de backup sowieso bij zaterdag, dus mocht het niet lukken met je eigen replica, kan je altijd een beroep doen op de mijne.

Na flink gekloot te hebben met de motor heb ik hem er toch uitgekregen en heb ik hem nog kunnen redden en na een nieuwe spring erin gezet te hebben werkt hij weer!!! nou maar hopen dat hij niet te hard schiet zaterdag :# .

@manderspaul Mijn antwoord was inderdaad ja graag, hoewel ik nu ook zie dat het niet heel duidelijk was haha. maar mijn replica doet het weer (gelukkig) dus hopelijk hoef ik niks te lenen. toch bedankt voor het aanbod! :)

Fijn dat je replica het weer doet.
als je wilt kan je je replica bij mij thuis FPS'n
Kan je desnoods weer de oude veer terug zetten.
Ik heb thuis een Chrono en .20 BB's

@manderspaul Ja graag, hoewel de oude spring een M115 is en de nieuwe een SP95 dus aan de oude veer heb ik niet veel. Ik zal wel mijn nummer sturen zodat we iets kunnen afspreken :)

Ik kwam er vandaag bij nakijken van dmr achter dat deze het niet doet. Fout ergens tussen mosfet en motor. Deze week nog ff kijkrn of het werkende wil. Anders heb ik nog 3 assaults gelukkig.

Electronica werkt alleen maakt hij geen circulatie bij schieten dus dat nog verder bekijken en hopelijk oplossen.... anders geen dmr

Update: gemaakt. Schiet 370fps met .20 dus dat is ruim goed. Alleen geen 2sec delay meer

Ik zie dat we met 5 man spelen.
http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/3-team-arcade-airsoft-event-dark-forest-2/

-manderspaul
-dennisl9
-Harco
-intro harco
-Toothpick
-Mirrortoorh (op event pagina aangemeld bij toothpick)
-Tijs

Ik ben er ook bij. Wist niet dat je je daar ook moest aanmelden. ook weer iets geleerd :)