G
manderspaul;21841 zei:07-05-2016 Dagje Ulicoten
...Er was namelijk iemand met zijn laser in gezichten aan het schijnen. Nadat hij er op aangesproken werd ging de laser er al af.
Toothpick;21852 zei:@Rebelattack
**@manderspaul. Toch maar zelf een keer gaan. Mijn excuses dat ik niks meer had laten weten. Ik had gehoopt wat vlakstekkers op tijd binnen te krijgen en deze te solderen zodat alles zou werken, maar dit lukte niet meer en daardoor had ik niet zon zin om alles half in elkaar te zetten en te gaan. Als er mensen weer gaan binnenkort in de buurt naar deze locatie, dan zal ik zeker proberen deze keer wel te kunnen gaan.**
Had het gewoon gepost. Ik heb gas soldeerbout en ook nog wel wat stekkers liggen. Dus voor begin had je de boel kunnen maken en mee spelen. En deed hij het niet dan had je iig van mij maar ook wel van andere denk ik een aa kunnen lenen.
Tijs;21849 zei:Zeer leuke dag gehad bij Dark Forest en het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die dezelfde passie hebben voor de hobby. En carpoolen met @manderspaul is ook super gezellig, hij heeft altijd wel wat te vertellen.
Voor mijn doen was het wel te druk en daardoor zat je vaak vast (Ik hou van flanken). Jammer dat sommige van team geel het voor andere moeten verpesten door hun hits niet te nemen, maar de organisatie heeft dit goed opgelost na de middag door marshalls met geel mee te laten lopen.
Ook complimenten voor de EHBO van Critical Hit. Ik was met mijn hand op een boomstronk gevallen nadat ik probeerde weg te duiken voor de inkomende BB's en hierdoor haalde ik mijn hand open. Goed schoon gemaakt en pleister erop gedaan. Toen heb ik toch mijn handschoenen maar aangedaan ondanks de temperatuur :| .
Super dag gehad en bedankt iedereen!