1 mei B&A (mijn debuut)

@Stey replica kist kan zowieso op slot maar daar kan verder niks meer in inverband met het schuimrubber wat er in zit. Maar zijn er iets van kluisjes beschikbaar ofzo of ligt alles daar open en bloot. Of kan je alles gewoon weer in je auto gooien? (weet niet of het toegestaan is om met je replica in de hand naar de auto te lopen)

Het is niet toegestaan om met replica het terrein af te lopen. Er zijn wel (kleine?) kluisjes beschikbaar met een huur van een klein bedrag.

Kingoozaru;21610 zei:
@Stey replica kist kan zowieso op slot maar daar kan verder niks meer in inverband met het schuimrubber wat er in zit. Maar zijn er iets van kluisjes beschikbaar ofzo of ligt alles daar open en bloot. Of kan je alles gewoon weer in je auto gooien? (weet niet of het toegestaan is om met je replica in de hand naar de auto te lopen)

Je stopt je belangrijkste spullen in de koffer, zoals sleutels, portemonnee en etc. en dan doe je hem dicht. Voor de rest laat ik daar mijn spullen gewoon liggen.

@Tijs er zijn 2 plekken beschikbaar zie ik... dus waarschijnlijk ben je nu ingeschreven?

Is er toevallig 1 mei die een extra batterij heeft met een normale tamiya aansluiting??
Lipos zijn helaas niet optijd binnen gekomen

@chaosstate past die toevallig in een stock? en is het gwn een tamiya aansluiting

Heeft iemand een nunchuck accu 6,9 Volt met Tamiya aansluiting die ik kan lenen? Zou diegene hem mee kunnen nemen, het liefst opgeladen, naar Balls&Arrows?

Zeker voor herhaling vatbaar, Chewbacca zal dan weer van de partij zijn XD

[img="https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/13096192_980654948716328_7133642121324947691_n.jpg?oh=cd860520295fe7c3bbe93c880c8d1ebc&oe=57A9A37A"]https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/13096192_980654948716328_7133642121324947691_n.jpg?oh=cd860520295fe7c3bbe93c880c8d1ebc&oe=57A9A37A[/img]

Helaas zat ik bij de tegen partij, maar bedankt voor een top dag. Goede sfeer en gefeliciteerd natuurlijk!

Was een leuke ochtend...na de pauze minder voor mij, aangezien de svd ook kapot ging haha ik heb wel ongeluk met de replica's zeg pffff mja zo zie je maar, kwaliteit replica's gaan ook stuk....
Ondanks dat in de ochtend wel wat leuke hits kunnen maken met de svd....

Zeker een leuke dag gehad, halve dag groot deel van team kwijt maar je kwam er altijd wel weer 1 tegen bij de spawn hahaha.

voor iedereen die erbij was bedankt voor de leuke dag :)

Btw Redrum is echt een mooie replica die SVD!