1 mei B&A (mijn debuut)

Sander;21408 zei:
Los van of mensen bang worden, is het niet toegestaan om in full camo van en naar skirms te reizen.
Daarom staat er ook tussen haakjes dat ik in mijn normale dagelijkse kleding reis en me op locatie omkleed :D

Hallo allemaal, Ik heb me ook net ingeschreven dus tot dan :smile: @boymen35 Ik kan je wel vanaf het station afhalen als je nog iemand zoekt.

@boymen35 ik heb maar voor 2 man plek maar je kan wel achterin het busje haha

Heb ik ook nog een keuze met wie ik meerij :P. Ik ga ervan uit dat jullie allebei tot 16:00 gaan? @robin97 hoe groot is het ruimte in het busje achterin? :P Wss kom ik ook bij jullie in het groepje, omdat ik de replica van wambam gebruik. Mocht je denken, word toch een krappe situatie achterin het busje, dan kies ik wel voor @Kingoozaru :D

@boymen35 is gwn bestelbusje zegmaar, dus past wel, maar als je met @kingoozaru mee kan rijden is dat natuurlijk extra comfort

Ik zal 1 mei waarschijnlijk alleen met de svd en de makarov spelen...vandaag bij Chapter Four airsoft is de AK gestopt met werken....chrono'en ging goed, spelen ook, tot na 10 minuutjes de replica helemaal niks meer deed....Deze week even de bedrading doormeten

@Redrum was het wat bij chapter four?
is 10 min van mn huis af, wssl mn vaste speel locatie binnenkort

@robin97 jaaa zeker wel! Mega enthousiast! Mooi en goed veld. ..veel mogelijkheden qua flanken etc etc....word nog beter met verdiepingen etc etc maar ze zijn nog flink bezig...vandaag gespeeld daar voor de certificering van het veld en organisatie...ennn ennnnn ze hebben het gehaald!!!!

@redrum weet jij misschien dan de indicatie van wanneer ze open gaan voor skirms?

Redrum;21462 zei:
Ik zal 1 mei waarschijnlijk alleen met de svd en de makarov spelen...vandaag bij Chapter Four airsoft is de AK gestopt met werken....chrono'en ging goed, spelen ook, tot na 10 minuutjes de replica helemaal niks meer deed....Deze week even de bedrading doormeten

Deed de motor helemaal niks meer of was het eerder een mechanische fout?

Jammer genoeg ga ik het (hoogst waarschijnlijk) niet halen. Mijn pas is zaterdag binnengekomen en toen gelijk de replica bestelt bij taiwangun. Ik heb nog geen mailtje gekregen dat het pakket is opgestuurd dus tenzij hij voor 1 mei nog komt kan ik jammer genoeg niet mee. :(

@Tijs jammer man... Je zou er eventueel nog voor kunnen kiezen om een replica te huren daar, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als je op je eigen replica aan het wachten bent.

@JordivE Huren kan ook maar ik wacht liever een weekje zodat ik met mijn eigen replica kan spelen. En ik zit ook niet te wachten op de extra huurkosten want ik heb niet veel meer over ivm alle gear aanschaffen haha.

@Tijs snap ik helemaal! Dan zie ik je graag de volgende keer bij een andere skirm! :)

jammer genoeg zijn er geen plekken meer :neutral:
Wil wel iedereen veel plezier wensen!!

ik sta reserve :smiley:
dus er is nog hoop !!

Nou krijg ik een mail van UPS dat m'n replica vandaag bezorgd word dus ik dacht meteen naar het forum te gaan en laten weten dat ik toch mee ga. lees ik dat er geen plekken meer zijn. :(

gewoon inschrijven voor de reserve lijst, voor het geval er mensen toch afzeggen

Weet iemand hoe het zit met het opbergen van je spullen tijdens het spelen? Dus de dingen die je dan niet gebruikt zoals je lunch, extra kleding en replica kist/koffer etc.