1 mei B&A (mijn debuut)

Hmmm... ik zie het niet zo zitten, die winkelstraat. Mag dan wel 360 fps hebben, maar ben toch wat meer mid-range gericht. Straks moet ik nog met sidearm gaan primariën (nieuw woord?) :p

Gebruik ik me side arm ook eens. Moet hem uiteindelijk toch verplicht bij me hebben @Stey

Ben ik ff blij met mn CQB AK :P
Maar dat ziet er wel cool uit, en het ziet er naar uit dat je daar ook langs de achterkant kan gaan.

Ik snap dat ze veel tijd in het opzetten van het veld hebben gestoken, maar hoop dat er nog wat meer aan komt dan enkel 4 muren, beetje saai zo, misschien iets met 2 verdieping en wat meer immersie in het veld/terrein. Gelukkig heb ik een CQB M4 en dan wordt het ook maar tijd om een goed holster te kopen.

@Rebelattack mee eens! Zou wel zo leuk zijn als ze er ook echt wat van maken.

Ik ben er ook bij sen met een vriend van me (kan zijn dat ik met een grotere groep dan 2 kom maar dat is nog niet zeker)
Gister ingeschreven voor de skirm. Kan ik kijken wat mn l96 doet als ik buiten speel :)
Waarschijnlijk niet veel denk ik.

De breedte van het veld valt helaas wel wat tegen.. op het smalst kan @Strelok waarschijnlijk iemand aan de hele andere kant van t veld raken.

Gelukkig staat er dan weer een houtenschottenstraat tussen.

We gaan het zien 1 mei! We hebben iig al aardig wat man :P

Misschien idee om een groeps app aan te maken? Beetje ouwehoeren over airsoft en misschien makkelijk voor 1 mei?

... kan me ook heel goed voorstellen dat jullie totaal niet zitten te wachten op onzinnig geneuzel :lol:

Idien intresse pm je nummer maar door dan maak ik hem aan :)

Voor 1 mei kan zoiets handig zijn inderdaad... maar zelf zit ik er niet op te wachten om constant appjes te krijgen. Is voor mij ook doordeweeks niet bepaald handig omdat ik dan op andere berichten van mijn werk zit te wachten. Wat mij betreft dus: Voor 1 mei: Prima. Voor overige offtopic geneuzel: Nahh

Zet vriend van mij er ook maar bij: unamatrix.
Hij heeft nog geen account op acn maar komt wel

ik ben er ook bij. wordt mijn eerste skirm als lid ( en met wat geluk met eigen replica's)!!

Zin in