1 mei B&A (mijn debuut)

JordivE;20622 zei:
Fair enough. Jullie hebben me overtuigd haha. Ik hoop dat het 1 mei net zo leuk wordt als hoe ik er nu over denk, want het lijkt me nu zeker heel leuk! Wordt een flinke lijst om aan te schaffen dan haha... Wat voor camo heb jij eigenlijk allemaal dan @Strelok ?

Ik zal dit topic niet flooden met mijn verzamel-fetish, maar ik kan zo'n 18 man aankleden.

En inderdaad, het gaat erom dat je lol hebt. Optische gear is bijzaak, al loop je in je dagelijkse kloffie, who cares :smile:

Wauw dat is behoorlijk veel...

Zeker! Al denk ik dat een wit overhemd, zwarte chino en formele schoenen niet erg fijn skirmen... :p

@JordivE ik woon in Wageningen en heb ook een dpm set liggen. Maar ik denk dat de broek een pietsje kort is.
En als het goed is dan heb ik in mei mn Russische vest wel, dus heb ik mn andere voor de m4 toch over ^^

@ChaoSState Ah oké! Ik denk dat ik het ga proberen met de dpm van Bas, aangezien die ook redelijk lang is zoals ik. Maar je vest zou ik dan wel heel graag willen lenen als je die beschikbaar hebt. :smiley:

@ChaoSState zou je misschien je telefoonnummer willen PM'en? Voor eventueel nog overleggen over de spullen enzo.

zotezien, tot nu toe ben ik er bij 1 mei.
replica is besteld en word eind deze week verzonden, aimpoint comp m4 replica uit frankrijk komt binnen een weekje binnen, plate carrier morgen binnen samen met wssl mn midcaps en mn ambi mag catch.
alleen nog ff kijken welke ubacs ik houd, heb er nu 1 liggen van taggear en krijg er nog 2 binnen van 101inc, betreft maat m en l,
dus als alles goed gaat ben ik er bij.

p.s.
ben te herkennen aan dpm loadout, tan plate carrier en wssl een zootje camo op mn gezicht!

@timdawson Misschien is het wat om hier even te kijken... er gaan diverse forumleden heen en het is @JordivE zijn allereerste keer skirmen. Genoeg mensen dus om bij aan te haken en dan ben je ook niet de enige "nieuweling". De groep herkennen zal denk ik ook niet zo moeilijk worden... je zoekt gewoon de Russische spullen op en dan komt het helemaal goed.

Je kunt je gewoon bij Balls & Arrows aanmelden als introducé , en dan kun je bijvoorbeeld een startset huren. Je hoeft dan verder alleen nog BB's te kopen.

Trouwens... ik hoorde @bvdzeeuw ook nog zeggen dat ie ging kijken of hij 1 mei ging skirmen... Al aangemeld @bvdzeeuw ? :p

Leuke grote groep zo. Ik heb er alvast gigantisch veel zin in!

Same, lijkt me gezellig om wat andere mensen weer te leren kennen :D. Ik zal ook zoeken naar mensen met russiche gear. @Strelok en @Stey misschien handig als we weten welke replica's jullie mee nemen , denk dat dit nog de snelste manier is om elkaar te herkennen. Ik kom trouwens samen met nog 1 of 2 andere mensen.

Twijfel nog wat ik meeneem. Het liefst neem ik niet meer als 1 replica mee. ( of 2 verplicht, als ik SLA speel. )
Mocht er echt heel veel belangstelling zijn in E&L neem ik m'n 74 wel mee :)

Ik gok dat er maar 1 iemand met een VSS rondloopt, en dat is @Stey

Sowieso de VSS Vintorez

latest

@Strelok is er nog niet helemaal uit... Hij twijfelt tussen zijn AK74-N en de SVD.

realsword_svd_ver2.gif

AK weet je wel hoe ie eruit ziet...

Ik neem deze schatjes mee, ik hoop deze week of volgende week nog een makarov binnen te krijgen.

13015184_10208061009576400_372952132004760103_n.jpg

@Strelok, ik zeg meenemen waar je zelf graag mee wilt spelen. Ik heb toch enigzins mijn keuze al gemaakt qua welke E&L ik wil mijn probleem is meer mijn ouders overtuigen dat een back up replica best handig is XD.

@Redrum ik wil die AK ook wel ff vasthouden :P
Kijken hoe de full size AK's van CM zijn.

Net aangemeld! ben erbij (als het goed is ben ik vrij...) @Stey :)

Van de week ook nog even me sniper fixen als het goed is. Anders mag ik hem weer niet gebruiken :lol:

wel zo makkelijk om te weten hoe iedereen er uit ziet op 1 mei.
dit is mijn loadout (kan nog veranderen kwa headgear, misschien dat ik speel met boonie hat als ik zin heb om camo op mn gezicht te smeren :P)

ben wel te herkennen aan mn naamlintje (staat bonte op) en het nederlandse vlaggetje er achter, voor het geval er meer mensen in dpm loadout lopen.