1 mei B&A (mijn debuut)

JordivE

Well-Known Member
29 mrt 2016
118
37
Trophies
5
Hallo ACN-leden en forumvrinden!

Wie gaan er allemaal naar B&A op 1 mei? Zoals de titel al suggereert, wordt dit mijn debuut in de "echte" airsoftwereld :smiley: (slechte ervaring België niet meegerekend)

De Airsofters die op dit moment (waarschijnlijk) mee zullen doen in de grote battle, zijn:

@ChaoSState
@robin97
@unamatrix
@Stey
@Strelok
@wambam
@power2all
@Redrum
@"Da Fencer"
@Rebelattack
@bvdzeeuw
@Aracore
@MichaelLensen
@Ome_Philip
@"Tri Shot"
@Kingoozaru
@boymen35
@Arizodo
@JordivE

Hier kan je zien hoe ons team er momenteel uit ziet:
http://postimg.org/image/5oz8o57br/

Inmiddels is er een gezellige groepsapp aangemaakt voor dit event. Ga je mee naar B&A op 1 mei en wil je ook graag deelnemen in de groepsapp? Stuur dan een PM naar @bvdzeeuw met je telefoonnummer!

Meer zielen zijn uiteraard altijd welkom!

Aanmelden kan bij de volgende URL:
http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden

Groetjes en graag tot op het slagveld! :smiley:

mocht ik alles hebben wat nodig is, en het mooi weer is die dag. kom ik ook wel denk

Ik en mn squad komen ook als het mooi weer word, en de boys zin hebben.

Ziet er naar uit dat het een gezellige dag wordt als het lekker weer is! Top! Het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten en om de newb van jullie groep te zijn haha...

Let wel @JordivE , ook al zitten we op het ACN forum, betekent niet direct dat wij ACN leden zijn. Het forum is nu eenmaal een van de grootste / meest interessante / aardigste communities en trekt diverse mensen aan. ACN zelf heeft een ledenstop, en ACN leden kunnen herkend worden doordat er ACN lid bij hun naam staat.

@Stey wat houdt het precies in dat iemand 'ACN-lid' is? En wat zijn de (merkbare) gevolgen hiervan bij skirms en op het speelveld? Ik heb hier denk ik (nog) niet zo'n goed beeld bij, aangezien ik het op dit moment als één grote gezellige groep zie. :p

JordivE;20552 zei:
@Stey wat houdt het precies in dat iemand 'ACN-lid' is? En wat zijn de (merkbare) gevolgen hiervan bij skirms en op het speelveld? Ik heb hier denk ik (nog) niet zo'n goed beeld bij, aangezien ik het op dit moment als één grote gezellige groep zie. :p

Citaat vanaf de ACN website :smile:

Het verschil tussen leden en niet leden

Wanneer je lid wordt bij ACN zal er eerlijk gezegd niet heel veel veranderen. Je mag het ACN embleem dragen, krijgt toegang tot ons leden forum en de facebook chat en dat is het. Dit zeggen we op deze manier, om duidelijk te maken, dat je ook als niet lid, prima met ons mee kan optrekken. We vinden het hartstikke leuk om met vrienden van ACN te skirmen en als we je eenmaal kennen, nodigen we je ook uit op eventuele privé events. Wees dus niet teleurgesteld als we een tijdelijke ledenstop hebben of je niet lid kan worden.

On-topic

Echt op mooi weer hopend, wordt tijd dat er weer eens wat geknald gaat worden!

JordivE;20552 zei:

Het is inderdaad op het forum een grote gezellige groep. Daarom vind ik het ook leuk op het forum. Er zijn diverse andere fora waar je deze sfeer niet ervaart. Daarnaast is het ook geen haantjes-gedrag, maar juist interesse (en jaloezie?) naar andermans replica's en gear. Hartstikke tof dus.

Een ACN'er draagt de ACN patch, is aanwezig bij ledenvergaderingen, wordt uitgenodigd voor prive-evenementen en ga zo maar door. Als je een groepsdier bent dan is zoiets geweldig voor je. Ben je meer van het lone-wolven of kleine groepjes dan hou je het lekker bij het skirmen met vrienden.

Zelf skirm ik nog niet dusdanig lang dat ik op zoek ben naar een clan/groep/watdanook ... gewoon lekker skirmen wanneer het mij uitkomt is het enige dat ik wil. Verder geen verplichtingen of wat dan ook.

Duidelijk, dank jullie wel voor de uitleg. Ik vind het wel goed om te lezen dat leden en niet-leden gewoon samen kunnen skirmen enzo. Klinkt dan toch een stuk leuker dan een stricte scheiding of iets dergelijks.

Ik heb in ieder geval heel veel zin in 1 mei! Heb al grootse plannen voor een replica voor als ik het leuk vind! :p

Ik zal je tekst even verbeteren :p

"Ik heb in ieder geval heel veel zin in 1 mei! Heb al grootse plannen voor een replica!"

Want leuk vinden ga je het sowieso... daar durf ik geld op te zetten :p

Precies! Het feit dat je al aan een replica denkt geeft aan dat je het stiekem toch wel heel heeel leuk vindt ;)
En terecht ook, want dit is een vette hobby ^^
Had je je al aangemeld bij de NABV? Anders moet je me maar ff je gegevens pmmen voor het inschrijven als introduce.

Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij! Enigszins afhankelijk van weer en vervoer ;)

Eens zien of ik dat AK-clubje van Stey en Strelok tegenkom :P

Zo te zien gaan er aardig wat ACN forum leden heen dus dan ga ik me ook maar aanmelden, hopelijk kan ik me dan verschuilen tussen alle AK's met mijn M4 they will never notice :).

Hahaha we zullen zien! @Stey denk het ook wel hoor...

@ChaoSState zeker waar! Ben ook al behoorlijk wat aan het opzoeken en lezen over het Airsoft en over gear en replica's :p
Heb me niet aangemeld bij NABV, wel al bij B&A voor 1 mei. Welke gegevens heb je van me nodig?

@JordivE In principe kun je jezelf gewoon aanmelden bij B&A.
Je geeft aan bij "Lid van NABV" ---> NEE.
Hierdoor ben je introducee van B&A, en kies je gelijk een huursetje erbij.