G
Muhahaha we spot that m4 from far far away! You traitor! :wink:Rebelattack;20566 zei:Zo te zien gaan er aardig wat ACN forum leden heen dus dan ga ik me ook maar aanmelden, hopelijk kan ik me dan verschuilen tussen alle AK's met mijn M4 they will never notice.
Rebelattack;20566 zei:Zo te zien gaan er aardig wat ACN forum leden heen dus dan ga ik me ook maar aanmelden, hopelijk kan ik me dan verschuilen tussen alle AK's met mijn M4 they will never notice.
Rebelattack;20578 zei:Als de teams het toe laten misschien leuk om met zijn allen in een team te gaan en een squad proberen te vormen en zo wat tactischer te kunnen spelen?
Da Fencer;20579 zei:Rebelattack;20578 zei:Als de teams het toe laten misschien leuk om met zijn allen in een team te gaan en een squad proberen te vormen en zo wat tactischer te kunnen spelen?
Als je twee of drie Russen bij elkaar en 1 mafkees in het Kryptek Mandrake ziet, gewoon aansluiten. Bandjes krijg je vanzelf in dezelfde kleur.
JordivE;20585 zei:@Rebelattack lijkt me een leuk idee. Wat houdt een squad exact in?
@Redrum goed idee, maakt het wel een stukje overzichtelijker voor anderen!