1 mei B&A (mijn debuut)

Rebelattack;20566 zei:
Zo te zien gaan er aardig wat ACN forum leden heen dus dan ga ik me ook maar aanmelden, hopelijk kan ik me dan verschuilen tussen alle AK's met mijn M4 they will never notice :).
Muhahaha we spot that m4 from far far away! You traitor! :wink:

Rebelattack;20566 zei:
Zo te zien gaan er aardig wat ACN forum leden heen dus dan ga ik me ook maar aanmelden, hopelijk kan ik me dan verschuilen tussen alle AK's met mijn M4 they will never notice :).

Kom maar achter mij staan, ik heb ook geen AK. Ook geen M4 though..

maar zelfs Strelok vond mijn replica mooi.

Ik heb me trouwens ook aangemeld

Miss handig om de begin post wat op te leuken?
lijstje met wie er gaan, wat info met aanmelden etc etc

Als de teams het toe laten misschien leuk om met zijn allen in een team te gaan en een squad proberen te vormen en zo wat tactischer te kunnen spelen?

Rebelattack;20578 zei:
Als de teams het toe laten misschien leuk om met zijn allen in een team te gaan en een squad proberen te vormen en zo wat tactischer te kunnen spelen?

Als je twee of drie Russen bij elkaar en 1 mafkees in het Kryptek Mandrake ziet, gewoon aansluiten. Bandjes krijg je vanzelf in dezelfde kleur.

Da Fencer;20579 zei:
Rebelattack;20578 zei:

Als je twee of drie Russen bij elkaar en 1 mafkees in het Kryptek Mandrake ziet, gewoon aansluiten. Bandjes krijg je vanzelf in dezelfde kleur.

Hahaha anders ga ik wel strelok blijven roepen totdat er een stel gekke russen me tegemoet komen :P.

@Rebelattack lijkt me een leuk idee. Wat houdt een squad exact in?
@Redrum goed idee, maakt het wel een stukje overzichtelijker voor anderen!

JordivE;20585 zei:
@Rebelattack lijkt me een leuk idee. Wat houdt een squad exact in?
@Redrum goed idee, maakt het wel een stukje overzichtelijker voor anderen!

Alleen dat we gewoon samen lekker rondlopen en samenwerken waardoor we misschien wat meer kunnen uitrichten wanneer we pushen of verdedigen dan wanneer iedereen voor zichzelf speelt. In essentie is dit ook waarom je met een team zou spelen alleen dan train je specifiek met die groep en maken ze vaak gebruik van radio's.

@Rebelattack Klinkt erg leuk! Count me in. :wink:

Overig vraagje, hoe herken ik jullie als ik daar in Lelystad aankom? :D

Uhm, lange gast, Dubok, groene helm, balaclava, AK xD
Btw, had je je al aangemeld? Bij B&A melden zij je als intro aan idd

@ChaoSState Hahaha geen idee wat een dubok is, 9 van de 10 draagt wss een groene helm :P

Ik heb me inderdaad aangemeld bij B&A!

Dan zit het wel snor met het introduce zijn ^^
En google Dubok maar eens en be amazed =P

Ik heb een M4 die je wel mag lenen btw. Speelt met lowcaps dus je weet gelijk waarom je geen hicap wilt =P

Een dubok is dus een soort legerjas? :P ziet er vet uit!

Ooh echt? Weet je het zeker? Heb iig al een elite huurpakket gekozen :smiley: met tactical vest enzo. Ben erg benieuwd!
En inderdaad, hicap is één van de redenen waarom ik het in België niks vond haha, kwamen steeds geen balletjes uit.

Ik zou het elite pakket schrappen. Scheelt je een berg geld en ik heb ook een vest waar alle mags in passen.
Neem iig goede schoenen en een broek mee. Wat je bij de elite set krijgt is ook niet heel veel en je hebt het nu niet nodig ;)