10-9 RSL airsoft assendelft

NielsB

Well-Known Member
21 jul 2017
108
134
Trophies
15
Datum: 10-9-2017
Tijd: 08:30 tot 16:30
Opmerkingen: Moonshine 08.30 - 09.15 Entree 08.30 - 09.40 Chrono 09. 40 - 09.50 Briefing 09.50 Start 16.30 Einde dag
Kosten 25,- pp

aakomende zondag, ben er zelf nog nooit geweest. nog meer mensen met interesse of plannen om te gaan?

• Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Ben hier zelf ook nog niet geweest, jammer genoeg kan ik aankomende zondag niet maar misschien dat ik die week erna eens ga kijken :)

Ik hoop wel voor jullie dat ze inmiddels wat aan het onkruid achterin het tweede veld hebben gedaan.
Een maand of wat geleden was er bijna geen doorkomen aan, dus iedereen zat zo'n beetje hutje-mutje van het eerste naar het tweede veld op elkaar te knallen.

Verder een toffe buitenlocatie, mooi groot dus je kunt een hoop kanten op.

Ben benieuwd, heb er sowieso zin in! neem ook een intro mee :)

Prima vermaakt vandaag, maar niet helemaal mijn veld dit. Wel wat toffe acties gehad en prima fairplay. Veld is heel dicht begroeid soms geen doorkomen aan. Qua gameplay heb ik toch liever tac/mil sim.

Prima vermaakt vandaag, maar niet helemaal mijn veld dit. Wel wat toffe acties gehad en prima fairplay. Veld is heel dicht begroeid soms geen doorkomen aan. Qua gameplay heb ik toch liever tac/mil sim.
Klopt dat is het nadeel van dit veld. In de zomer is alles dicht begroeid, in de herfst en de winter kan je namelijk door alles heen kijken.

Volgende keer even vragen hoe jullie er uit zagen want dan kon ik even een praatje maken. Zat deze keer in team blauw.

Klopt dat is het nadeel van dit veld. In de zomer is alles dicht begroeid, in de herfst en de winter kan je namelijk door alles heen kijken.

Volgende keer even vragen hoe jullie er uit zagen want dan kon ik even een praatje maken. Zat deze keer in team blauw.
ik zat in geel, grote kans dat we BB's van elkaar hebben gegeten;)

• Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Ik heb ieder geval weer gefilmd en ga er weer wat leuks van maken. Dus kan zo zijn dat jij er in voor komt :p

Ik zat ook in blauw (Duitser met M1). En het veld was idd nog steeds een enorme jungle. Mn hele broek heeft overal van die haakjes in de stof van de braamstruiken.
Volgende keer trek ik wel een Gorka aan =P