10 oktober 2015

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
Hallo allemaal, 

Ik heb een leuke dag gehad met deze gezellige groep ACNers met aanhang!

Heb me prima vermaakt. Hoop dat onze intro's ook een leuke dag gehad hebben. Heb door alle drukte niet echt de tijd gehad om ze te begeleiden waar nodig.

Dus ben benieuwd naar hun mening over vandaag.

Nou als jullie niet zoveel gehit werden had ik misschien ook een keer een rustige skirm gehad. :) :):):):) gewoon als vanouds: MEDIC!!!!!!!!! En gaan met die banaan.

Was weer een gezellig, luitjes.

Ook een aantal nieuwe gezichten leren kennen. Dat is ook altijd leuk.

Tot de volgende keer.

Ik heb ook genoten, voornamelijk van het gezelschap.
Ik kon om heel eerlijk te zijn mijn draai niet lekker vinden op dit veld.

Ik moest wel flink grijnzen van de reacties van en communicatie tussen de Marshalls. Dat ging er echt ontoepasselijk hard aan toe haha.

Het was goed je op een evenement te zien, tars!

En inderdaad, ondanks het gemopper over een onmogelijk chokepoint en wat rare beslissingen en tegenstrijdige marshalls heb ik een prima dag gehad.

ACN + aanhang = goeie flow in het spel!

Het was een mooie dag en eerste echte skirm. Ik ben maar steeds meegelopen met
een groep die een bepaald plan had, meestal vanuit het spawn point. Ook mooie
momentjes in het gedeelte met de kantoortjes nadat het rode team naar buiten was
verdreven omdat er hier en daar nog een verstopt zat.

Ondanks een stuk gips aan me arm toch een top dag gehad, alleen zal het veld zwaar moeten verbeterd worden wil ik daar nog eens heen willen (zeker voor dat geld en de reistijd). Maar alsnog me prima vermaakt.

Iedereen bedankt voor het mee skirmen en harde werken. Ik vond het echt super gaan binnen onze groep. Het terrein was leuk, maar had meer mee gekund jammer genoeg. De voertuigen gaven wel een leuke ervaring. 

Zo, zondag gelijk op vakantie gegaan dus nog niet het moment gehad om mijn reactie te plaatsen.

Ik heb echt een leuke dag gehad! Eerlijk bekennen dat het niet helemaal was wat ik had verwacht. Maar ik denk dat dat eigenlijk voornamelijk door het veld kwam. Heb het er al met wat lui over gehad, maar had gedacht dat het wat dynamischer zou zijn. Maar door de chokepoints was dat nou eenmaal niet mogelijk. Ik denk ook eigenlijk dat er voor zo´n veld teveel spelers waren. Het gebeurde te vaak dat je met 30 man bij een gangetje stond waarbij iedereen elkaar aankeek en riep JA GA DAN, maar niemand ging ;). Tot dat er natuurlijk wat meer ACN leden kwamen die het voortouw namen.

Ik denk ook mede omdat er zoveel man waren, dat er niet heel veel structuur in het spel zat. Ik ben zelf gewend om te weten wat je aan elkaar hebt en dat iedereen een taak heeft. Maar wat ik al zei, door zoveel man op dit veld te zetten, was je naar mijn idee gewoon steeds zoveel mogelijk lichamen naar voren aan het gooien :p.

Dan het puntje 'begeleiding'. Vat het niet verkeerd of persoonlijk op, maar die was er niet echt. Maar begrijp wel dat ik echt denk dat ook dat kwam door het veld en het aantal personen hierop. Er was door de lange uitleg van de commander geen tijd om daarna nog een duidelijk plan te maken. En ook al was er een plan, dan liep dit toch stuk door de choke points. Ik vond het ook lastig om met al die maskers en groene pakken de juiste leden er tussen uit te pikken haha. Wat ik wel heel goed vond, is even in de pauze evalueren. Denk dat het goed is dat iedereen even zn mening kan geven.

Voor mij als ik aan zoiets nieuws begin, blijf ik altijd een beetje in de achtergrond, kijken hoe het spel loopt. Als ik een beetje in mn element zit zul je mij ook zeker vooraan schreeuwend vinden hehe (als de situatie zich daarvoor leent natuurlijk).

Lang verhaal kort, prima dag gehad maar misschien toch een beetje jammer van het veld. Zeker na zo'n veel belovend filmpje. Ik ga er zeker nog een keer bij zijn op een ander veld ;)

Leden van de ACN (en niet leden), bedankt voor de leuke dag :)

Hi John! 

Leuke reactie! Het veld was inderdaad erg druk wat een hoop van je ervaring verklaart. Het stukje begeleiden hadden we beter moeten oppakken! Goed dat je dit aangeeft, dan kunnen we hier een volgende keer op letten! 

Bij een locatie als Bunker Hill heb je overigens echt een structuur in een team met een CO, Teamleaders en een aantal squads on de teamleaders. Je krijgt dan per "platoon" een objective waar je aan gaat werken. Dus daar heb je die structuur meer. Hangt nog van de spelers af of die wordt nageleefd natuurlijk ;) Maar binnen ACN proberen we in ieder geval altijd wel die structuur te gebruiken. Dat viel de 10e ook een beetje uit elkaar waardoor we meer ad-hoc zijn gaan werken.