11-03-18 Wild mountain

De dag ervoor al in Gasselte, maar Wild Mountain wil ik zeker nog een keer heen! Heel veel plezier. Ben benieuwd hoe jullie het vinden. Ik ben er één keer geweest op een stormachtige dag en dat was niet de meeste interessante/fairplay skirm die ik heb gehad in mijn carrière.

De dag ervoor al in Gasselte, maar Wild Mountain wil ik zeker nog een keer heen! Heel veel plezier. Ben benieuwd hoe jullie het vinden. Ik ben er één keer geweest op een stormachtige dag en dat was niet de meeste interessante/fairplay skirm die ik heb gehad in mijn carrière.

Zelf nog nooit geweest dus ook erg benieuwd! Lijkt me een intressant veld kwa cqb en woodland in 1

Zelf nog nooit geweest dus ook erg benieuwd! Lijkt me een intressant veld kwa cqb en woodland in 1
Ja zeker! Het woodland gedeelte is vrij minimaal. Dat is één hoek in het veld die bij ons vooral gebruikt werd om te spawnen. Je bent er zo uit.

Maar het dorp is wel heel erg vet. Werd er mega paranoia van omdat er zoveel hoeken en lijnen zijn waar iemand achter kan zitten X"D

Ja zeker! Het woodland gedeelte is vrij minimaal. Dat is één hoek in het veld die bij ons vooral gebruikt werd om te spawnen. Je bent er zo uit.

Maar het dorp is wel heel erg vet. Werd er mega paranoia van omdat er zoveel hoeken en lijnen zijn waar iemand achter kan zitten X"D

Aaah bummer had gehoopt mn nieuwe sniper uit te testen. Zal wennen zijn om dat in een cqb omgeving te doen :p

@zeno

Jan gaat zelf ergens anders heen, zie Jan zn berichtje in dit topic. Laat maar weten of we je gaan tegen komen ;)

Yes, ik kom ook! Hoe is nog niet zeker, maar ik ben er bij ;)

Weten jullie of er ook huurkits te krijgen zijn op 11 maart? Ik wil graag met een aantal collega's ook gaan. Ze hebben VOG aangevraagd en nog geen gear.

Weten jullie of er ook huurkits te krijgen zijn op 11 maart? Ik wil graag met een aantal collega's ook gaan. Ze hebben VOG aangevraagd en nog geen gear.

Zou ik zelf niet weten. Misschien staat het op de website? Anders even een belletje die kant op?

Ik heb ze inmiddels gemaild. Zoals ik op de site lees hebben ze in ieder geval huurkits voor arrangementen. Dus ik vermoed dat dat tijdens een open skirm ook wel mogelijk zal zijn.

Ik heb ze inmiddels gemaild. Zoals ik op de site lees hebben ze in ieder geval huurkits voor arrangementen. Dus ik vermoed dat dat tijdens een open skirm ook wel mogelijk zal zijn.
Een beginner die ik ken gaat ook mee met huurkit, dus ja :)

• Leuk
Waarderingen: THR33KlNGZ
Het word voor mijn collega's en mij toch een andere datum om naar wild mountain te gaan. :(

WIld mountain heft normal wel huurkits,

Helaas kan ik de 11 de niet ben gisteren al wezen skrimmen en 25ste ook al (thuis front wil ook wel aandacht :P)

Top! Heb jullie er bij gezet!

Vanwege familie omstandigheden kunnen we er niet bij zijn morgen :(
Had dit gisteren al willen melden maar had de hoop toch nog te kunnen komen, helaas valt dat even tegen.

Mochten er kosten aan verbonden zijn door te late afzegging laat me dat dan maar in een privé bericht weten.

Veel plezier allemaal morgen!

Vanwege familie omstandigheden kunnen we er niet bij zijn morgen :(
Had dit gisteren al willen melden maar had de hoop toch nog te kunnen komen, helaas valt dat even tegen.

Mochten er kosten aan verbonden zijn door te late afzegging laat me dat dan maar in een privé bericht weten.

Veel plezier allemaal morgen!

Ah jammer, maar familie gaat voor!

Zou even contact opnemen met de orga! Die kunnen je vast vertellen hoe of wat ;) Misschien tot een andere keer :)

• Leuk
Waarderingen: zeno