11 februari TTBS goes Ulicoten

8X0cap9.jpg

Foto's van TTBS in actie :D met dank aan @Herr Blumendähl

• Leuk
Waarderingen: Peter en ChaoSState
Ik meld me ook, ik zou echter wel mee moeten als introducé en een huurkit nodig hebben want dit gaat de 1e keer worden. Dus iemand zin om mij op sleeptouw te nemen? De huurkits hebben ze daar wel als ik het goed lees.

Ik moet het nog wel even met de baas (vrouw) bespreken overigens :cool:.

Ik meld me ook, ik zou echter wel mee moeten als introducé en een huurkit nodig hebben want dit gaat de 1e keer worden. Dus iemand zin om mij op sleeptouw te nemen? De huurkits hebben ze daar wel als ik het goed lees.

Ik moet het nog wel even met de baas (vrouw) bespreken overigens :cool:.
Je kunt als introducee van mij mee.
Als je toestemming hebt van de baas :-), stuur me even een PM met hierin de volgende gegevens:
upload_2017-2-2_9-59-26.png

Je kan je ook via de orga zelf aamelden als into dacht ik ;)

En tuurlijk nemen we je mee op sleeptouw!

Yep! Geloof dat erop het veld nog de mogelijkheid is om te "upgraden" voor 10 á15 euro en dan krijg je handschoenen, en een meshmask die je na afloop mag houden. En 1000 bb's is niet gek veel. Komt neer op 3 highcaps leegschieten. Dus misschien handig om op internet een zakje 101inc bio bbs te kopen. Kost een 10tje geloof ik en kan je zekerweten de hele dag knallen ;)

Ligt er natuurlijk aan hou triggger happy je bent, maar ik zelf ga gemiddeld door 10 midcaps heen per dag en dat zijn 1500 bb's ongeveer

Ik zie nu overigens dat dat arrangement maar 4u is. Gaan jullie de hele dag aan de slag?

Vrouwlief meenemen kan. Maar dan moet er ook een 3 jarige en een 9 maanden oude kleine mee. Is een optie, maar of ze daar blij van word. Het ligt nogal in de middle of nowhere zie ik.

@Craven,
volgens mij heb jij niet het arrangement nodig. Onderstaand een printscreen van het scherm waar je moet aanmelden. Via klikken op 'deelnemen' kun je jezelf opgeven als introduce. Je betaald dan 47,50 voor de hele dag zonder balletjes.
Volgens is het "49,50 arrangement" een soort van prive arrangement van een uur of 4/5) wat los staat van de skirm
upload_2017-2-2_13-27-31.png

Ik zie nu overigens dat dat arrangement maar 4u is. Gaan jullie de hele dag aan de slag?

Vrouwlief meenemen kan. Maar dan moet er ook een 3 jarige en een 9 maanden oude kleine mee. Is een optie, maar of ze daar blij van word. Het ligt nogal in de middle of nowhere zie ik.
Voorzienningen zijn niet al te best, denk aan een dixie als wc en een simpelr tent mocht het regenen...

@Craven mijn vrouw speelt mee, maar ik zou idd geen kleine kinderen meenemen. Ik denk dat je vrouw dat ook niet echt leuk gaat vinden.
Mijn opmerking was meer bedoeld als grapje ;)

@ChaoSState I know, maar het wel een optie geweest als er in de buurt wat te doen was voor langere tijd.

Ik laat deze nog even voorbij gaan, het is een beetje te druk dat weekend.