11 februari TTBS goes Ulicoten

Hierdoor heb ik een hele zaterdag niets kunnen doen aan de bruiloft plannen
Daarom ga ik niet trouwen, Me vriendin kost me nu al veel tijd doordat ik moet zeggen wat ze moet doen.
Als ik dan ook nog een bruiloft in moet plannen :confused: , kan ik me fulltime baan wel opzeggen.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Bloodfoxx
Ik neem 1 intro mee, mijn primary schiet weer als een zonnetje en thermokleding ligt al klaar

Tot morgen!

Kent iedereen elkaar?
Of nog iets afspraken waar elkaar te ontmoeten?

Kent iedereen elkaar?
Of nog iets afspraken waar elkaar te ontmoeten?

Degene die nu nog op het lijstje staan van Chaosstate kennen elkaar allemaal dus die zullen vrij snel een groep vormen in een van de (opslag) tenten, dus zoek naar iets Russisch, een Duitser en nog wat spul en dan vindt je ons waarschijnlijk wel. Er staat ook ergens een foto van een deel van ons, als je de bovenste rij van de eerste foto onthoudt dan vind je ons wel.

De lijst met aanwezigen is bijgewerkt!
Als jullie op de safety aankomen met de huifkar is er gelijk rechts als je binnen komt (dacht ik) een hele grote tent. Misschien kunnen we daar in zitten met z'n allen.
Rest me verder niets dan een welgemeend "tot morgen!"

Ik vond het een geslaagde dag vandaag. Mooi moment dat we met z'n 3e het ziekenhuis begonnen aan te vallen en dat het ook nog lukte! Ik weet niet wie het was die het stokje aan de muur moest hangen, maar die ging hard onderuit waardoor het dingetje waar je je stokje in moest planten van de muur werdt afgerukt:D Helaas op het einde een kleine meningsverschil over weet ik veel wat, maar goed bedankt allemaal voor deze leuke dag en @Aztec bedankt dat ik met je mee mocht rijden!

Hahah dat was Aart aka @ChaoSState XD. Ik was er niet bij maar had het wel gehoord. Ondanks de paar meningsverschillen over hits en stuff, heb ik het niet toe gelaten mijn dag te verpesten. Ik vond het heel gezellig en ook de mensen die niet in de TTBS groep zitten moet ik danken dat die heel erg gezellig en actief mee deden, kudo's daarvoor :).

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Ik sluit me volledig aan bij Rebelattack! Onwijs leuke dag gehad met iedereen die mee was met ons! Lekker gespeeld en lol gemaakt!

Gemiddeld dagje airsoften met TTBS:

Zelf wat opstart problemen gehad met de Tippmann, eerst wou die niet feeden, daarna gaf die geen hop aan de bb's maar uiteindelijke schoot die als een laser, toch flink wat mooie hits kunnen maken :)

Ps: let vooral op de pro pang op het einde. Probeert mij en Liam te pangen terwijl ik al met een hitvest om mijn nek liep :D

Laatst bewerkt:
Het was zeker een geslaagde dag! Mooiste moment voor mij was toen ik in volle vaart rennend een stokje in een vlaggenhouder wilde doen terwijl ik een hit kreeg en onderuit ging en de vlaggenhouder afbrak xD
Ik nam de hit en wilde het stokje weer meenemen, maar de Marshall keurde de actie toch goed omdat ik al zo dichtbij was. Fairplay loont dus ^^
Deze actie was niet mogelijk zonder de support van @WaterIsNat en mn vrouw, met z'n drietjes hebben we idd een super vette actie gemaakt ^^

Zeer leuke dag. Zonde dat mijn replica vanaf de eerste 10 minuten kuren kreeg en rond de middag er mee stopte.
Dat zorgde wel voor wat ren actie met alleen mn pistol.
Leuk om ttbs in actie te zien.
Mensen relaxt om mee te spelen!

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Fotos van deze dag staan op de Facebook van Critical Hit

34xfafk.jpg

Was een super mooie dag, viel me mee hoe koud het was met alle sneeuw ;).

Awesome guys! Fantastisch ook in de sneeuw ^_^