12-03-2017 B&A Lelystad (Zondag)

Ik ben zaterdag jarig .
Denk niet in staat om zondag te rennen met de M60.

Ik vond het weer een geslaagde dag.
Bedankt iedereen voor de gezelligheid!

Mooie game inderdaad vandaag met geweldig weer. B&A heeft overigens flink veel werk verzet om het terrein wat droger te maken, hulde daarvoor.

Was leuk heren!

Yush was een super dag, iedereen bedankt voor de gezelligheid ^^

En hulde aan balls and arrows voor het droger maken van de modder :p

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Mooie game inderdaad vandaag met geweldig weer. B&A heeft overigens flink veel werk verzet om het terrein wat droger te maken, hulde daarvoor.

Was leuk heren!

Is dat zo ?vond het altijd redelijk zompig overal als dat terrein wat droger is is dat perfect , kom ik wat vaker langs .

Is dat zo ?vond het altijd redelijk zompig overal als dat terrein wat droger is is dat perfect , kom ik wat vaker langs .

In de winter is het bij B&A altijd behelpen met de modder. Ze vinden dit zelf ook niet handig en doen er veel aan om het te veranderen. Ze hebben echt keihard gewerkt en het resultaat mag er zeker al zijn.

Zomers vindt ik het persoonlijk echt een topveld. Maargoed, da's mijn vrije mening :)

• Leuk
Waarderingen: Camilo

Met al het grind dat ze hebben gestrooid was iig de stukken wat ze af hadden al een stuk beter maar er is nog een hoop te doen want het was nog heel zompig deze keer op de plekken waar het nog niet lag. Denk dat als je er volgend jaar komt en alles vol ligt dat je dan daar veel minder last meer van hebt.

Ben ik mee eens, het droeg voor mij ook bij aan de ervaring. Een beetje modder moet kunnen ^^