15 oktober Wild Mountain (Weert)

Net wezen skirmen en het is een gaaf terrein met fijne marshalls. De eerste paar games werd het bosgedeelte bijna niet gebruikt waardoor het soms erg klein aanvoelde (na spawn meteen actie) Later op de dag werden er specifiekere taken uitgedeeld en werd het terrein beter gebruikt. Al met al heb ik me prima vermaakt en zal er zeker vaker heengaan maar zoals het deed vermoeden is het nog een beetje klein.

Ps pyro is toegestaan.

Ik zal wel weer een zeikerd zijn. Maar weert ligt toch in Nederland??
Hoe kan het dan zijn dat pyro's toegestaan zijn?

don't know maar de smoke en knallen vlogen ons om de oren wat wel erg leuk spelen was.

Ik ben ook net thuis. Leuk veld. Ik was met z'n tweeën heen. Voor ons is het 2 uur rijden. Wij vonden het inderdaad een leuk veld. Beetje klein waardoor het snel vaak wel close combat is. De marshals deden het goed. Ze probeerde er echt een goed spel van te maken. Iedereen aansporen om te pushen.

Voor ons is het zeker een veld om terug te gaan. Maar omdat het een wat kleiner veld is en voor ons 2 uur rijden is gaan we toch liever met meer van ons team. Zodat je ook een echt team kan vormen.

Lekker gespeeld! :)

Zat je bij rood of zwart? Voor mij is het een half uurtje rijden dus dat is ideaal.

Ah, die AK was wel een nice replica trouwens. Nee maat van me had die SCAR. Ik had die M4.

Thanks man, jammer dat ik dat niet wist. Was een mooi dagje. Ik voel mijn kuiten erg goed nu haha. Een maat van me moest een huurkitje gebruiken omdat zijn replica te hard schoot, hij had een extra veer bij maar dat was de verkeerde die schoot nog harder haha.