16-12-2017 & 17-12-2017: D19 (invite only)

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
Hé allemaal,

In december organiseren Mark en Yolanda een eindejaars-/kerst skirm, met allerlei gezelligheden en extra’s van dien.

Invite Only!

Nu ben ik uitgenodigd, maar vroeg ik me uiteraard wel even af of er nog meer ACN’ers/forumgangers naartoe gaan, en zo ja; meevechten onder welke vlag, en evt. mee gourmetten :p
 
hoi joris ik ben van de partij even als een groot gedeelte van de DLF squad wij komen met 5 man het hele weekend zoals het er nu uit ziet. en we kijken er naar uit om weer zoals altijd een leuk gezellig weekend te hebben met ons allen.

onder welke vlag wij meespelen maakt ons niet uit we wisselen in gasselte graag af.
en natuurlijk eten we gezellig mee.

tot dan groetjes,
Dave: DLF member
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Als ik vrij van werk krijg dat weekend zijn mijn vader @Daan63 en ik ook aanwezig! op de Zaterdag.
 
Wij, verschillende ACN leden, zullen hier ook het hele weekend aanwezig zijn. Welk team? Geen idee, dat zien we dan wel weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Is hier een camping op de locatie zoals bij BH? Ben namelijk nog niet bekend met het veld :p
 
Je kunt in je tentje slapen, maar ook in de kantine! :D

Damn son, dat 2e lijkt me super chill. Zou een boel kit zeulen schelen :p

Ik ga dan zeker kijken of ik ga, is daar leuk te snipen of niet? Anders ga ik als Rifleman ;)
 
Het is officeel @Daan63 en ik zijn zaterdag aanwezig en eten gezellig mee! tot dan.
 
@Camilo je kan er prima snipen en in de kantine slapen is echt handig.
Ik blijf van vrijdag op zaterdag slapen daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Hey iedereen! Joris vertelde mij over deze skirm en ik ben wel geinstreseerd! Zijn er mensen die op vrijdag avond of middag aan willen komen en mij onderweg ergens kunnen oppikken. Eventuele reiskosten vergoeding kan altijd geregeld worden!

Ik weet dat de skirm invite only is, maar volgens Joris is het ook voor vrienden van. En ik ben al eerder uitgenodigd voor een Critical Hit invite only skirm. Dus dat komt wel goed :)
 
Ik ga ook naar dit evenement en ben ook van plan vrijdags al te arriveren. Alleen heb ik mijn carpool plekje al vergeven Niels. Hoop dat je nog iemand kunt vinden.
 
Hé Knuppel, ik kan je op station Zwolle ophalen.
 
Hé Knuppel, ik kan je op station Zwolle ophalen.

Top! Dat is lekker makkelijk hoef ik maar met 1 trein :) Ik ga even contact opnemen met Mark en Yolanda. Ik stuur even mijn telefoon nummer door, kunnen we zo contact houden. :)
 
Weekend ticket gekocht :) verheug me nu al op slapen in de kantine. Ipv een tent :p.

Tot de 16e!
 
He he he!! Ik ga ook.. maar aangezien m'n bus nog steeds kuren heeft (of alweer) heb ik dus ook vervoer nodig! Iemand die langs utrecht komt en het hele weekend gaat? :D

Of iemand die alleen de zaterdag gaat, en iemand die alleen de zondag gaat ?