16-12-2017 & 17-12-2017: D19 (invite only)

Het leek een beetje op bunker Hill qua structuur, alleen wilde de CO in eerste instantie de squads geen namen geven, maar dat hebben we toch maar wel gedaan.
Ik had zelf geen comms in omdat ze niet lekker zaten, maar elk squad had een eigen taak en die werd redelijk goed uitgevoerd dacht ik. Zelf was ik mn squad maten vaak kwijt, maar dat lag dan meer aan mezelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir, Daan63 en Jan
ondanks dat ik ziek was,zaterdag heel de dag geslapen,en zondag ook niet gespeeld en rustig aan gedaan,heb ik een tof weekend gehad,en ook veel gelachen,en 21en gespeeld
ja ik had een irri-ringtone,een haan,zondag is ie niet afgegaan
zo irri dat @Joris hem graag wilde hebben en deze op de zondag wel heeft laten afgaan
,later nog een paar jongens :p die hem wilde hebben
mark en jolanda hadden er echt veel werk van gemaakt,alle weekend-spelers kregen een smoke-granaat,een super bbq,en zoindag olliebollen,\jolanda zat zelf ook in de lappemand
wat ik heb meegekregen heeft iedereen het tof en te gek gehad dit weekend
hopelyk zyn er de volgende keer meer acnleden en forumgangers erby
was een gaaf weekend
 
ondanks dat ik ziek was,zaterdag heel de dag geslapen,en zondag ook niet gespeeld en rustig aan gedaan,heb ik een tof weekend gehad,en ook veel gelachen,en 21en gespeeld
ja ik had een irri-ringtone,een haan,zondag is ie niet afgegaan
zo irri dat @Joris hem graag wilde hebben en deze op de zondag wel heeft laten afgaan
,later nog een paar jongens :p die hem wilde hebben
mark en jolanda hadden er echt veel werk van gemaakt,alle weekend-spelers kregen een smoke-granaat,een super bbq,en zoindag olliebollen,\jolanda zat zelf ook in de lappemand
wat ik heb meegekregen heeft iedereen het tof en te gek gehad dit weekend
hopelyk zyn er de volgende keer meer acnleden en forumgangers erby
was een gaaf weekend

Jaaa Lotte toch :(

Wat vond ik het vervelend voor je. Wel veel gelachen samen! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en manderspaul
Ik was er zelf de zaterdag bij.

We begonnen wel een beetje later zoals eerder al gezegd is. Toen we eenmaal begonnen waren zaten alle ACN en forumleden in een squad wat het wel leuker maakte. Ik raakte iedereen snel kwijt omdat ik zelf geen coms had en gehit was. WE hebben wel een paar gave pushes op de linkerflank gedaan in de ochtend met zn alle. en in de middag samen met mijn vader @Daan63 het midden verdedigt tegen een vijandelijke patrouille. Het was een top weekend!
 
Leuk om te horen dat het goed geregeld was met een CO die ook daadwerkelijk CO'de. Thanks voor de update @Joris !

@lotte Nee joh!!! Wat sneu :( :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir