16 juli - TacSim bij Airsoft Heaven

Klinkt allemaal wel heel verleidelijk!

Helaas gaat deze dag niet lukken i.v.m. de agenda van vrouwlief, anders was ik hier graag bij geweest. Is dit iets wat ze vaker organiseren? Ga dit namelijk zeker in de gaten houden!!

Voor iedereen die gaat, alvast veel plezier!

Groet,
Peter

Klinkt allemaal wel heel verleidelijk!

Helaas gaat deze dag niet lukken i.v.m. de agenda van vrouwlief, anders was ik hier graag bij geweest. Is dit iets wat ze vaker organiseren? Ga dit namelijk zeker in de gaten houden!!

Voor iedereen die gaat, alvast veel plezier!

Groet,
Peter

Het wordt wel vaker georganiseerd maar niet zo vaak helaas.

Info is bijgewerkt in de eerste post van dit topic.
Zie ook benodigdheden, eten/drinken, Kleding en Regelsysteem.

Oke, een PMC style loadout stond al wel als next-to-get op het lijstje. Eens kijken of ik dat voor de 15de kan versieren.

Ik zat zelf te denken aan een jeans met simpel shirt en coyote/tan JPC en pouches. Zit ik daarmee in de goede richting denken jullie?

Oke, een PMC style loadout stond al wel als next-to-get op het lijstje. Eens kijken of ik dat voor de 15de kan versieren.

Ik zat zelf te denken aan een jeans met simpel shirt en coyote/tan JPC en pouches. Zit ik daarmee in de goede richting denken jullie?

Jazeker. Wij doen dan meestal een tan/coyote-achtige broek, zwart (gewoon/combat) shirt en tan/coyote-achtige plate carrier/chestrig/battle belt. Petje erbovenop en klaar ;-)

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
@Michiel tnx voor de info. Ik ga even wat shoppen. Zodra ik enigszins zeker ben van een geschikte loadout smash ik die RSVP knop ;)

@Michiel tnx voor de info. Ik ga even wat shoppen. Zodra ik enigszins zeker ben van een geschikte loadout smash ik die RSVP knop ;)

Haha, hoop dat je kleding niet essentieel is voor je deelname ;-)
Gaat vooral om het spelletje heej ;-p

Haha, hoop dat je kleding niet essentieel is voor je deelname ;-)
Gaat vooral om het spelletje heej ;-p
Oh nee, zeker niet essentieel. Maar zoals je zei is het wel tof om enigzins gelijk gekleed te zijn. Plus goed excuus om iets wat toch al op de planning stond wat verder naar voren te schuiven :rolleyes::p

Een OD plate carrier en battlebelt zijn neem ik aan geen probleem? :)

Evt met OD broek en tan/coyote ubacs

EDIT: normaal speel ik in US Woodland.. Ik lees dat dpm wel mag en volgens mij is woodland inmiddels ook overal uitgefaseerd... Dat neemt natuurlijk niet weg dat het leuk is om weer eens wat nieuws te scoren :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Even straks met de baas overleggen, maar volgens mij kan ik aanhaken. @Sadiek, kan ik je evt ophalen?

Just checking.. Ik wil eigenlijk (nog) niet een plate carrier gaan kopen maar wil wel zoiets bij m'n loadout doen.. is er iemand met een extra plate carrier die ik op de dag kan lenen? :D

P.S. ik heb me zojuist aangemeld!

Laatst bewerkt:
Just checking.. Ik wil eigenlijk (nog) niet een plate carrier gaan kopen maar wil wel zoiets bij m'n loadout doen.. is er iemand met een extra plate carrier die ik op de dag kan lenen? :D

Evt aliexpress ding voor als ik zelf ga, anders mag je de mijne wel lenen..(brokken = dokken ;) )

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
I'm in! Sowieso N.E.O. :-)

Zal zelf met deze loadout ten tonele komen; sluit volgens mij wel goed aan bij wat ACN in gedachte had. Lijkt me tof om met een aantal ACN'ers een fireteam/groep te vormen!

Bijlagen

• Schermafbeelding 2017-07-03 om 18.50.08.png
    Schermafbeelding 2017-07-03 om 18.50.08.png
    98,7 KB · Weergaven: 281
Evt aliexpress ding voor als ik zelf ga, anders mag je de mijne wel lenen..(brokken = dokken ;) )

Ik wil er zelf uiteindelijk wel een halen, voor de CQB met m'n Vector maar ik heb er nu gewoon ECHT het geld niet voor :P
Thanks als ik hem mag lenen in ieder geval!

Ja hoor, ik neem wel een PC voor je mee. Wel lief voor d'r zijn heur.

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear