16 juli - TacSim bij Airsoft Heaven

Ja hoor, ik neem wel een PC voor je mee. Wel lief voor d'r zijn heur.

@Tactical Bear 16 juli:

movingadesktoppc.jpg

;):p

TOPIC OPGESCHOOND.
Ik heb contact met airsoftheaven gehad. En omdat het ruim een jaar geleden is dat er voor het laatst een tacsim was zijn er maar 2 facties dit keer. NEO en TU.
Dus voor deze keer is het geen probleem als wij als PMC komen.

So PMC it is.

TOPIC OPGESCHOOND.
Ik heb contact met airsoftheaven gehad. En omdat het ruim een jaar geleden is dat er voor het laatst een tacsim was zijn er maar 2 facties dit keer. NEO en TU.
Dus voor deze keer is het geen probleem als wij als PMC komen.

So PMC it is.

Haha, bedankt voor het uitzoeken @Sander! Heel veel zin in 16 juli!

Moet even kijken of mijn vrouw dan werkt, want zo niet kom ik ook.

Ticket besteld, RSVP gedaan.

Moet ik nog ergens aangeven dat ik bij jullie hoor? En is het raadzaam om real caps te halen voor mijn m4?

Mocht er iemand mee willen rijden, ik rijd vanuit Wateringen met een grote station (Dacia Logan) dus kan wel 1 of 2 mensen onderweg oppicken.

• Leuk
Waarderingen: Joris en Michiel
Hé allemaal! Mocht er iemand met mij mee willen rijden dan is dat geen probleem. Ik rij vanuit Rhenen (naast Wageningen).

Hoor 't wel. Kijk ernaar uit jullie te ontmoeten! :-)

Moet ik nog ergens aangeven dat ik bij jullie hoor? En is het raadzaam om real caps te halen voor mijn m4?

In het verleden kon je aangeven dat je bij een bepaalde factie wilde zitten. Dat is nu kennelijk niet meer zo.
Maar zoals in de topic start staat aangegeven willen we dus bij NEO ingedeeld worden. Dus dat kun je aangeven bij je aanmelding.

Verder staat in het Regelsysteem (*) het volgende:
"Realcap / Lowcap / Midcap
Een replica met Realcaps (tot 30 BB's) kost 0 punten. Dit geldt voor zowel geweren als pistolen!
Een replica met Lowcaps (31 - 80 BB's) kost 1 punt. Dit geldt voor zowel geweren als pistolen! Dus als je een pistool hebt met een extended mag (50 BB's) kost je dat 1 punt, niet 0 zoals bij een normaal pistool.
Een replica met Midcaps (81 - 120 BB's) kost 2 punten.
NB: snipers en DMR's zijn een uitzondering hierop, en betalen de hoogste punten (voor hetzij sniper/DMR dan wel voor real/low/midcap).
Heb je een AA met een patroonhouders met een grotere capaciteit? Doe er dan gewoon wat minder BB's in."

Lees het Regelsysteem (*) dus HEEL goed door, daarmee kunnen we al belangrijke punten scoren.
Ik ben ook een Airsoft Heaven TacSim noob maar @Sander weet er alles van en zal er vast voor zorgen dat we goed voorbereid daar aankomen >;-) Bijvoorbeeld wat we wel/niet moeten "aanschaffen tijdens de planningsfase (vooraf)".

(*) Regelsysteem: https://www.dropbox.com/s/57dkddp93adcu7h/Airsoft Heaven Events TacSim Skirm regels v 1.2.pdf

In het verleden kon je aangeven dat je bij een bepaalde factie wilde zitten. Dat is nu kennelijk niet meer zo.
Maar zoals in de topic start staat aangegeven willen we dus bij NEO ingedeeld worden. Dus dat kun je aangeven bij je aanmelding.

Verder staat in het Regelsysteem (*) het volgende:
"Realcap / Lowcap / Midcap
Een replica met Realcaps (tot 30 BB's) kost 0 punten. Dit geldt voor zowel geweren als pistolen!
Een replica met Lowcaps (31 - 80 BB's) kost 1 punt. Dit geldt voor zowel geweren als pistolen! Dus als je een pistool hebt met een extended mag (50 BB's) kost je dat 1 punt, niet 0 zoals bij een normaal pistool.
Een replica met Midcaps (81 - 120 BB's) kost 2 punten.
NB: snipers en DMR's zijn een uitzondering hierop, en betalen de hoogste punten (voor hetzij sniper/DMR dan wel voor real/low/midcap).
Heb je een AA met een patroonhouders met een grotere capaciteit? Doe er dan gewoon wat minder BB's in."

Lees het Regelsysteem (*) dus HEEL goed door, daarmee kunnen we al belangrijke punten scoren.
Ik ben ook een Airsoft Heaven TacSim noob maar @Sander weet er alles van en zal er vast voor zorgen dat we goed voorbereid daar aankomen >;-) Bijvoorbeeld wat we wel/niet moeten "aanschaffen tijdens de planningsfase (vooraf)".

(*) Regelsysteem: https://www.dropbox.com/s/57dkddp93adcu7h/Airsoft Heaven Events TacSim Skirm regels v 1.2.pdf

Bedankt voor je heldere uitleg! Sluit me ook graag aan bij N.E.O. Eigen loadout deze keer is PMC

Is het misschien mogelijk dat ik aanhaak/meegenomen wordt in die planning/voorbereiding?

Bedankt voor je heldere uitleg! Sluit me ook graag aan bij N.E.O. Eigen loadout deze keer is PMC

Is het misschien mogelijk dat ik aanhaak/meegenomen wordt in die planning/voorbereiding?
Planning word volgens mij ter plekke gedaan. Ook vanuit ons. Kom gewoon lekker op tijd en stel je even voor bij ons. Je herkent ons aan onze patch (of baarden)

• Leuk
Waarderingen: Jan en Joris
Planning qua missies word daar terplekke gedaan idd door de CO.

Over het regel systeem.

Vorige keer speelden we allemaal in onze squad met real caps zodat we veel punten over hielden voor een geheim radio kanaal, airstrikes, rolling airstrike en mortar strikes etc etc. Ook nog punten om de mercenaris in te huren. Opzich werkte dat wel lekker.

• Leuk
Waarderingen: Michiel
Ga ik even kijken of ik er nog een aantal kan bestellen.

Verder neem ik een BB magazijn mee voor 1200 BBs en een speedloader met 400. Dat moet genoeg zijn toch? Verder nog gear nodig voor een andere functie?

Hmm ik heb vooralsnog alleen midcaps tot mijn beschikking.

Heb de regels even door gelezen. Pfff, hahaha lastig onthouden allemaal tijdens een nachtdienst xD haha.

Lijkt me wel een super vette skirm! Zal hem in de toekomst in de gaten houden.

Planning qua missies word daar terplekke gedaan idd door de CO.

Over het regel systeem.

Vorige keer speelden we allemaal in onze squad met real caps zodat we veel punten over hielden voor een geheim radio kanaal, airstrikes, rolling airstrike en mortar strikes etc etc. Ook nog punten om de mercenaris in te huren. Opzich werkte dat wel lekker.

Vooral die forward scouts deployen was een mooie zet om dat centrale fort op te blazen! :D Maar het punten element van die tacskirms is ook zo tof ja!!!! NNGNGNGNGNH Waarom kan ik nou niet naar deze skirm gaan... :(

Hmm ik heb vooralsnog alleen midcaps tot mijn beschikking.

Gewoon vullen tot 30 als je een realcap wilt. Hebben we de vorige keer ook gedaan. Mijn mags gaan officieel tot 190, maar ik heb ze iedere keer gevuld tot 30. Ook met een speedloader in het veld (wel even aan denken en niet lekker door pompen :P )

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Vooral die forward scouts deployen was een mooie zet om dat centrale fort op te blazen! :D Maar het punten element van die tacskirms is ook zo tof ja!!!! NNGNGNGNGNH Waarom kan ik nou niet naar deze skirm gaan... :(

Ik zeg gewoon doen! :P

Gewoon vullen tot 30 als je een realcap wilt. Hebben we de vorige keer ook gedaan. Mijn mags gaan officieel tot 190, maar ik heb ze iedere keer gevuld tot 30. Ook met een speedloader in het veld (wel even aan denken en niet lekker door pompen :p )

Oh mag dat???

Zat anders evt naar deze te kijken:
http://www.combatshop.nl/nl/ares-magazijn-m4-16-30-bbs.html?id=15968235

Weet alleen niet hoe die kwalitatief zijn.

Ik ga me zo aanmelden voor de TacSim. Lijkt me inderdaad een vette manier van spelen. Wachtlopen tijdens lunch etc

- Done - Inschreven!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Jan