Ik heb trouwens ook bericht gekregen dat een midcap gewoon een midcap is, gevuld met 30BB's of niet.
Idd, midcaps zijn wel toegestaan maar kosten dus punten. Ik ga vanmiddag kijken naar wat realcaps.
En anders gaan we gewoon kick-ass'en als underdog met minder punten voor supports![]()
Tja... als er geen realcaps bestaan voor m'n DMR dan ben ik maar een punten verprutsensorry bij deze alvast. Ik wilde eerder toch eigenlijk alleen maar lowcaps kopen maar ik wacht ook nog op confirmatie van Ares dat deze mags er ook daadwerkelijk niet zijn.
We gaan wel de underdog spelen, kunnen wij!
Even een inventarisatie:
Heeft iedereen een radio?
En wie heeft geen pistol?
En wat willen we nog meer inventariseren?
De WhatsApp groep is aangemaakt. Als je mee wilt praten stuur mij even een PM.
Hallo allemaal! De manschappen van NEO zijn zich goed aan het voorbereiden. Ik ben nu bezig met het maken van een ploeg/fireteam/groep-verdeling en ons aller @Jan heeft een mooie full-auto (whats in the name) Equipment Selector gemaakt!
Hi guys. Ik ben uitgenodigd door Michiel om hier even mee te praten. Leuk dat jullie zo enthousiast zijn. Ik heb inderdaad besloten de regel dat je 30 BB's in een high-, mid- of lowcap mag stoppen, te verwijderen. Het is namelijk niet te controleren. Verder zijn er wat regels toegevoegd op het gebied van omgaan met squad- en teamleaders. Lees regelversie 1.3 hier na.
En een teaser van het event: https://www.facebook.com/airsofthemel/photos/gm.305119216565449/1356256317794862/?type=3&theater
Zeker wel, zodra er namelijk een 8e bij is, kun je weer squads van 4 maken. Dus komt altijd goed. Tenzij jullie met 18 of meer zijn, dan wordt het proppen...Aangezien dat er al 7 man naar deze skirm gaat en er op de website van Airsoft Heaven staat dat er max 7 man in een team kunnen lijkt het mij dat ik niet met jullie mee kan spelen.
Zeker wel, zodra er namelijk een 8e bij is, kun je weer squads van 4 maken. Dus komt altijd goed. Tenzij jullie met 18 of meer zijn, dan wordt het proppen...![]()
Top!
Voordat ik mij ga inschrijven viel mij op dat er een beetje aparte regeling in de eigenverklaring zit namelijk deze: "7) Hierbij verklaar ik uitdrukkelijk en onherroepelijk afstand te doen van elke mogelijke aansprakelijkheidsvordering tegen Airsoft Heaven en/of haar mede-organisatoren van het evenement, vrijwilligers, de eigenaar van de terreinen of andere spelers, op welke grond dan ook."
Dat betekend dus dat als er iets met jouw spullen gebeurd door toedoen van iemand van de organisatie of een medespeler, expres of per ongeluk je geen recht heb op een vergoeding. Of zie ik dit verkeerd?
Deels heb je gelijk, deels ongelijk. Het is zo dat een organisatie zich niet aansprakelijk stelt voor schade aan je eigendommen (wat je overal ziet hangen; als iets van jou gestolen word, kun je niet bij de organisatie aankloppen).
Anderzijds gaat het -in deze regel voornamelijk- om letsel aan jezelf. Als je tijdens het TacSim'en een BB in je oog krijgt kun je Airsoft Heaven niet aansprakelijk stellen voor je oogletsel.
Juist het gaat nu om het letsel wat je mogelijk kan oplopen. Nu ff een raar voorbeeld zodat ik het helemaal snap, het is dus zo dat als iemand flipt en je het ziekenhuis in slaat dat je dan ook nergens recht op heb.
Juridisch gezien kun je bij Airsoft Heaven -logisch- niets halen. Wel bij de WA-verzekering van de dader. Maar laten we er vooral vanuit gaan dat het onwijs gezellig en tof wordt, en niemand het ziekenhuis in geslagen wordt ;-)