18 December Balls&Arrows

Hertenvacht

Burl Burl!
28 okt 2016
229
159
Trophies
19
Hallo,

Nog meer mensen die aanstaande zondag naar Lelytad gaan? Ze hebben daar de eindejaars skirm en ze geven daarom ook wat dingetjes weg.

@Strelok en ik zijn aanwezig.
Ik ben te herkennen aan een leren belt-system (oldschool) met rechts een bruinleren holster. Verder geen patches op mijn kleding maar Strelok wel (Spetsnaz patch).

@Strelok en ik zijn aanwezig.
Ik ben te herkennen aan een leren belt-system (oldschool) met rechts een bruinleren holster. Verder geen patches op mijn kleding maar Strelok wel (Spetsnaz patch).

Top! Ik zal proberen jullie te vinden. Ik ben te herkennen aan een A-TACS FG Camo met Tan Carrier met een AK74 (wat een combo, ik weet het..) Ook verraden de patches met Hertenvacht en Kilian (mijn naam) het wel enigsinds ;)

Ik zal rondlopen met een zwarte polymer SVD met een behoorlijke scope.
Strelok loopt waarschijnlijk rond met een E&L AK-74N.

Haha, @ChaoSState ik ga deze Zondag de Russen maar weer een keer vertegenwoordigen. Al is het wel erg verleidelijk om de lokale Kroaat uit te hangen. Next time! :D

Was lekker skirmpje! hoop volk! En dit zal voor mij persoonlijk de 1e skirm geweest zijn met extreem veel cheaters. Maargoed, ik ben dan meer van de gentleman's game, dus heb veel extra rondjes gelopen nadat ik voor 3 man aan BB's aan een enkel doelwit heb mogen besteden. Maar einde dag gewoon met een grijns vertrokken. Blijft een mooie sport.