18 december Ullicoten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Dan heb je misschien nog wel geluk... Com-Bat heeft dan een giveaway actie!

Beste Airsofters

De 18de zal Com-Bat Airsoft aanwezig zijn en prijzen gaan verloten.
Onder de spelers van het winnende team worden er door Com-Bat Airsoft prijzen verloot.

1x Service beurt aan je gearbox, incl shimmen en AoE twv €85,-
1x Luxe koffer Bat gear Medium twv €69,-
1x 4 flessen Bio-Core 0.25gr twv €51,-

Des te meer reden om je snel aan te melden!
http://critical-hit.nl/evenement/9-airsoftuitje-2-team-airsoft-event-dark-forest

Heel misschien kom ik zelf ook nog, maar dan moet de weersvoorspelling wel aangeven dat het droog blijft :p

Mocht je nog een plekje over hebben in de auto @Jan dan ben ik er zeker voor in!

Moet t nog wel even checken met mijn vriendin, kan zijn dat ze eea gepland heeft wbt kerstinkopen :)

Damn dan kan ik net niet -.-
Dan wordt het weer Januari als jullie nog eens ergens heen gaan.

P.s. op dit moment is mijn auto buiten mij nog leeg... indien iemand wil meerijden, Tiel - Ulicoten (of wat daar tussenin ligt), is dat geen enkel probleem.

Ik vraag alleen een beetje gezelligheid :p

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Heeeuj!! Hopelijk heb ik voor die tijd mijn CQB Amoeba binnen!

Ik zit helaas helemaal vol tot januari dus ik zal deze moeten overslaan.

Wel veel plezier gewenst dames en heren ;)

Helaas kon ik op het allerlaatste moment toch niet door omstandigheden, maar de 29e ga ik waarschijnlijk wel (:

Heren van acn iemand is zijn prachtig mooie jas met acn patch vergeten bij critical clit ik heb in de kast bij de schuur gelegd. yolanda weet ervan.

Groetjes de marshall mof van vandaag ;);)

• Leuk
Waarderingen: Jan
We hebben nog meer naampjes haha.

Critical clit, hit, shit, rit (achtbaan)

Allemaal in overleg verzonnen samen met de orga hoor ;)

Was gezellig!

Het middagprogramma was helemaal top! Team's van ACN, WAS en Com-Bat (30/40man) tegen de rest (zo'n 60).

Ondanks de overmacht durfde ze niet echt actie te ondernemen en zijn ze uiteindelijk totaal overrompeld :p

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel leuker vind als het allemaal "wat groener" is. Je kon nu redelijk ver kijken en daardoor was het wel lastig om sneaky op de tegenstander af te sluipen :)

Laat het maar snel weer voorjaar worden :)

Groet,
Peter

Heren van acn iemand is zijn prachtig mooie jas met acn patch vergeten bij critical clit ik heb in de kast bij de schuur gelegd. yolanda weet ervan.

Groetjes de marshall mof van vandaag ;);)

Eens kijken welk lid hem komt claimen, het verliezen van ACN gerelateerde spullen staan namelijk lijfstraffen op.

• Leuk
Waarderingen: Sadiek, Jan en michiel80
Was gezellig!

Het middagprogramma was helemaal top! Team's van ACN, WAS en Com-Bat (30/40man) tegen de rest (zo'n 60).

Ondanks de overmacht durfde ze niet echt actie te ondernemen en zijn ze uiteindelijk totaal overrompeld :p

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel leuker vind als het allemaal "wat groener" is. Je kon nu redelijk ver kijken en daardoor was het wel lastig om sneaky op de tegenstander af te sluipen :)

Laat het maar snel weer voorjaar worden :)

Groet,
Peter
Ja die is van mij... :') Ik zat in de auto en dacht.. VOLGENS MIJ BEN IK IETS VERGETEN... :P Ik ben alleen wel een beetje bang het toe te geven want Sander houdt teveel van lijfstraffen geven..

Ben het trouwens eens dat wat groener wel wat leuker is!

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn