18 juni CQB City Arnhem

Leuke dag ook al was hij halverwege al afgelopen voor mij, ene test was niet stabiel en mijn back up moest het natuurlijk die dag begeven. Wist al waar het aan lag voor ik thuis kwam doordat ik hem deels al op de skirm uit elkaar kon halen. Stom trigger trolley veertje had het begeven :(, snap niet hoe E&L dat veertje kan verpesten :|, ach ja gefixed en ready voor volgend weekend. Ook fijn dat ik op de 2de foto volledig verstopt achter iemand sta :D.
 
Ik weet niet wie het is, maar die dude met gasmasker en M16 is wel legendary! Met die gear (gasmasker! :O ) en lange replica in Paintball world arnhem, met die temperatuur! :eek:
 
Ja, die was knettergek =P
Hij heeft hem heel de dag opgehouden ook nog. Enige minpunt was dat je hem niet echt kon verstaan. Als hij wat riep klonk hij een beetje als Kenny/Pyro.
Maar meerdere mensen hadden heel veel gear aan. @Da Fencer had een complete set bescherming van de ME aan. Dus qua loadouts was ons team wel erg origineel ^^
DSI, KMAR en Spetsnaz aan 1 kant xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en JordivE
KMar for the win haha :)
Ons team had inderdaad wel dikke loadouts ja!
 
Hij heeft hem heel de dag opgehouden ook nog. Enige minpunt was dat je hem niet echt kon verstaan. Als hij wat riep klonk hij een beetje als Kenny/Pyro.
hahaha dat is echt briljant!!! Zie het al helemaal voor me.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState