19 en 20 mei Bunkerhill Operation: Enigma

Helaas zitten naar verschillende opties te kijken maar BH is er niet 1 van. :rolleyes:
 
Ook ik ben de zondag aanwezig! Mijn eerste skirm met eigen replica......

Helaas is de G&G die ik had aangeschaft alweer defect. De trigger bleef hangen in achterste stand. Tijdens reparatie bleek de gearbox defect te zijn en dus moet ik wachten tot mijn vervanging op voorraad is. Ik sla deze dus ook noodgedwongen over!
 
Vandaag skirm! god wat was het warm! verder wel goede skirm gehad. Helaas wel 2x een "aanvaring" gehad met spelers die het niet zo nauw namen met de regels.
 
Was een mooie skrim! Donders mooie locatie en erg groot. Geen gezeik gehoord of het idee dat mensen hun hit niet pakten. Ik ga hier zeker weer naar toe en lekker dichtbij vanuit Enschede.
 
heb het zaterdag ook erg naar mijn zin gehad. het weer was toen bijna perfect. niet te warm maar ook niet te koud, geen regen en de grond ook mooi droog.
zelf nog een paar mooie acties kunnen maken. het einde van de ochtend zaten we als BC's helemaal vast bij onze respawn. aan het begin van de middag hadden we gelukkig wel weer een aantal punten veroverd die we tot ongeveer een half uur van het einde vast hebben kunnen houden.
we konden wel goed merken dat coms echt nodig zijn. eerst hadden niet eens alle SL's coms maar daar had de organisatie dacht ik toen maar voor gezorgd.
ik heb zelf weinig gehoord van personen die hits niet namen etc.
al met al een mooi dagje op een mooi veld.
 
Weer een top dag gehad!!

Aangezien onze vaste CO Ray er niet was hebben we als Ghost Warriors en onze bevriende teams ervoor gekozen om aan de Ares kant te strijden!

De ochtend hebben we op de S bunkers ons best gedaan om na de middag ons druk te maken om de A B bunkers. In tegenstelling tot normaal vond ik dat we wat wazige opdrachten hadden... het was meer: pak dat punt. Terwijl we eigenlijk niet goed wisten waarom of wat we dan precies daarna moesten doen... Maar desondanks een lekkere dag gehad!

Vandaag skirm! god wat was het warm! verder wel goede skirm gehad. Helaas wel 2x een "aanvaring" gehad met spelers die het niet zo nauw namen met de regels.
@Paranoid kan je aangeven wat die 2 momenten waren? Want toevallig was 1 van onze jongens 2 keer betrokken bij een discussie(tje) met dezelfde persoon en ik hoop niet dat dat de "aanvaringen" waren waar jij het over hebt (mag ook in PM om een openbare discussie te vermijden). Eerlijkheid staat bij ons namelijk absoluut op 1 als het aankomt op het spel.

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Weer een top dag gehad!!

Aangezien onze vaste CO Ray er niet was hebben we als Ghost Warriors en onze bevriende teams ervoor gekozen om aan de Ares kant te strijden!

De ochtend hebben we op de S bunkers ons best gedaan om na de middag ons druk te maken om de A B bunkers. In tegenstelling tot normaal vond ik dat we wat wazige opdrachten hadden... het was meer: pak dat punt. Terwijl we eigenlijk niet goed wisten waarom of wat we dan precies daarna moesten doen... Maar desondanks een lekkere dag gehad!


@Paranoid kan je aangeven wat die 2 momenten waren? Want toevallig was 1 van onze jongens 2 keer betrokken bij een discussie(tje) met dezelfde persoon en ik hoop niet dat dat de "aanvaringen" waren waar jij het over hebt (mag ook in PM om een openbare discussie te vermijden). Eerlijkheid staat bij ons namelijk absoluut op 1 als het aankomt op het spel.

Groet,
Peter

..Altijd weer die Ghost Warriors.. ;)
 
Speel standaard bij Ares.. Inderdaad veel teams waaronder Ghost Warriors die bij ons spelen. Wel leuk, je ziet dat veel goede teams bij Black Cobra spelen. Vorige maand was was er iemand die niet wilde oprukken omdat ie geen zin had om geraakt te worden door BB's :eek:
 
Deze keer waren er bij Ares bij die zich terug trokken uit de linie als ze veel weerstand kregen.. alsof ze echt dood konden gaan :)