19 juni (weer) Balls and Arrows!

Ja, Jammer dat je er niet bij bent op mijn eerste skirm.
Maar ik weet zeker dat het met @ChaoSState een goede ervaring gaat worden!

@Chaosstate, misschien weer ff een lijst maken in het topic wie er komen netzoals de vorige keer?

@robin97 ,mss dat ik de 19de mee ga,wet dat nog niet zeker,
anders kan je meerijden,je komt toch uit den helder,
ik laat je het nog weten

@lotte ik heb eigen vervoer samen met een vriend van me, maar toch bedankt!

Oh cool! Kan ik me ook nog aansluiten? Ik ben die zondag vrij (eindelijk!) en wil mn eigen apparaat nu wel eens testen in het veld...

Ik twijfel tussen dit op zondag, of de zomernacht skirm van Airsoft Heaven. Die laatste lijkt me ook wel echt een ervaring (en eigenlijk wat toffer), maar heb ik hier nog geen topic van gezien en ik hoop toch wel met iemand mee te kunnen rijden, welke het ook wordt ;)

Paar vragen nog:

1) Is het mogelijk om daar eventueel nog wat afstellingen te doen, zoals FPS? Ik weet van vorige keer dat alles ge-chrono'd wordt voor aanvang, maar gezien mijn Tippmann from the box into the field gaat moet ik eigenlijk alle afstellingen nog doen (fps/ rof/ hop).

2) gaat er iemand die kant op vanuit omgeving Amsterdam? :)

Tuurlijk! Hoe meer zoeken, hoe meer vreugd.
Ik weet niet wat je allemaal aan een Tippmann moet afstellen, maar het is raadzaam om dat de dag ervoor te doen. Je bent nogal druk bezig met alles voor de bereiden op de dag zelf en als je FPS niet goed is dan kan je niet spelen.

Hoeveel magazijnen is het verstandig om mee te nemen? Heb er nu 3 dus vroeg me af of het handig is om nog wat bij te kopen.

Als je 3 Hicaps hebt zit je wel goed, met 3 midcaps is het handig om er wat bij te kopen.
Ik gebruik zelf 4 midcaps of 7 lowcaps, maar ik schiet niet zoveel.

ChaoSState;23073 zei:
Tuurlijk! Hoe meer zoeken, hoe meer vreugd.
Ik weet niet wat je allemaal aan een Tippmann moet afstellen, maar het is raadzaam om dat de dag ervoor te doen. Je bent nogal druk bezig met alles voor de bereiden op de dag zelf en als je FPS niet goed is dan kan je niet spelen.

Daarom vraag ik het ... want ik moet alles dus nog afstellen. Maar ik heb hier in de stad niet even 50 meter afstand om mn apparaat af te stellen, en zonder eerst de FPS in te stellen hoef ik ook de hop niet aan te raken =\

Ben al een tijdje op zoek naar een plek waar ik de meeste instellingen gedaan kan hebben VOOR een skirm, maar dat lijkt niet echt mogelijk te zijn. Vandaar dus de vraag of het bij B&A mogelijk is... kijk, als ik daar chrono en hij schiet te hard, kan ik dat dus aanpassen (als het goed is).

Als je vroeg bent kun je prima gebruik maken van de chrono. Afstand testen is daar zeker mogelijk. Er is een sniperbaan opgezet om je afstand te checken.

Ik neem wel een chrono mee en dan kunnen we alles op de 100m naam afstellen voor de FPS rest.

Wow, awesome! Kijk, dan ben ik er sowieso bij... straks meteen even inschrijven - leuk! Misschien als nog de avond ervoor naar de midzomernacht skirm, heel weekend airsoften, want waarom niet?

B&A Ben ik dan sowieso bij, thanks Chaos!

Jongens ik heb een probleem: Ik kan zondag tot het station in lelystad komen, maar helaas rijden er 's ochtends nog geen bussen naar B & A.. zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij het laatste stukje van het station tot B & A kunnen brengen?

@yoyasp geen probleem! Laat maar even weten hoe en wat en dan breng ik je wel naar b&a