19 juni (weer) Balls and Arrows!

@ChaoSState rij toch naar lelystad, kleine omweg naar het station is minimale effort :smiley:

Awesome! Misschien dat ik je dan ook nog wel even bericht ... zal ook de mijn reistijden eens checken :) Die zijn ook niet optimaal!

@Bootcamp heb plek voor 4 dus ruimte genoeg haha
Laat de tijden maar weten en ik sta wel klaar B)

@Shootersa
@yoyasp

Hoe laat wilden jullie op Lelystad zijn: uurtje of 08:00 á 08:30? Eerder wordt lastig voor mij...

Shooter, jij komt niet toevallig uit richting Amsterdam?
Iemand anders wellicht die uit deze hoek komt en daar ook bijtijds wil zijn?

Ik heb met @ChaoSState afgesproken mn apparaat af te stellen, dus wil hem ook niet te lang laten wachten ;)

@Bootcamp Uurtje of 8/8:30 had ik ook in gedachten, ik kom niet uit de richting amsterdam. Ik zit rond harderwijk. Dus tenzij het makkelijker is om richting harderwijk te gaan kan ik je niet helpen :neutral:

@Shootersa Thanks! Ik kom om half 9 op het station aan.
Ik ben bereikbaar via whatsapp op 0610121198, en telefonisch op: 0624749294.

Tot zondag!

Moar Russians!
Kom lekker bij ons morgen, ik ben te herkennen aan een grote oranje koffer en Russische gear.

Hey allen!

Nou, dat ging voor mij bijna niet door... ik ben hier mn spullen aan het pakken en denk ik check nog even of mn Tippmann het wel doet - "pssssssssss". Juist, airleak tussen mn line en het apparaat.

Inmiddels een paar uur verder en met behulp van de Tippmann Owners Facebook page het probleem gevonden en op kunnen lossen! Super stoked! Bijna een slechte avond en morgen niet kunnen spelen... Nu lijkt alles het te doen.

Een goeie vriend van me komt trouwens ook. Vorige keer hebben we ook samen aangehorkt bij B&A en aan de hand daarvan onze lidmaatschappen aangevraagd.

Zal of met hem meerijden vanaf Almere Poort of met @Shootersa vanaf Lelystad, afhankelijk van hoe ik eerder bij B&A kan zijn gezien @ChaoSState me wilde helpen mn apparaat af te stellen.

Tot morgen allemaal!

Was tof dudes. Helaas mijn replica naar de moeren, maar het is een leuk groepje :smile:

Ik wil graag iedereen bedanken voor de geweldige skrim! Het was echt top en zeker voor mij zo voor het eerst in een skrim en ik denk voor @yoyasp ook was het super gezellig en hadden wij een goed team.

Deze skrim heeft mij zeker aangezet voor MOAR dus volgende week ga ik weer :smiley: Nogmaals bedankt iedereen en wie weet tot de volgende keer ^^

Ik heb ook nog GoPro beelden (deze zullen niet top notch zijn) dit gooi ik later wel op het forum als ik de beetje saaie momenten weg heb gehaald en een goede video in elkaar heb gezet :)

yoyasp;23241 zei:
Ik heb er zin in jongens! Tot Zo :blush:

We hebben nog even gepraat in de pauze... maar helaas heb ik je niet kunnen overtuigen om Russisch te kiezen :p . Was het wat je ervan verwachtte?

@"Lieutenant Sokolov" Gelukkig hebben we jou ook nog de hand kunnen schudden. Hoop dat jij het ook naar je zin hebt gehad!

Ik vond het ook geweldig jongens, en doodzonde dat je SVD kapot ging @Strelok :(
Jullie zijn echt een toffe groep en ik hoop nog een hoop meer skirms met jullie te doen :blush: