1911GBB C02 Full Metal gezocht <360fps

Keraiza

Member
21 mei 2017
6
1
Trophies
4
hallo allemaal dit is mij eerste post op het forum mijn naam is Dave.

Ik ben op zoek naar een 1911 GBB die C02 is aangedreven ,maar ik vind het link om er een te kopen omdat ze altijd zo hoog tegen de FPS limet aan zitten weten jullie mischien uit ervaring een 1911 die atijd ongeacht het weer onder de 360FPS limiet zit. ik vind het namelijk zonde om een mooie 1911 aan te schaffen en dat er dan niet mee mag worden geskirmed.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om BV uit eigen ervaring met een suggestie te komen!

Alvast bedankt,
Dave
 
Jep. Ik heb er zelf ook 1.

Maar moet zeggen dat het wel kiele kiele is.
Bij het huidige weer en een uurtje ongebruikt in het holster denk ik wel dat deze er officieel over heen gaat.

Gelukkig heb ik er zelf bij het chronoen nog nooit te hoge waardes uit geschoten.

Gaat waarschijnlijk om deze, maar zou een nieuwe generatie kunnen zijn. Of ze hebben de fps van de gas versie overgenomen, want de mijne schiet goed 350 fps :
http://www.taiwangun.com/en/gas-4/replica-of-kjw-1911-gbb-with-co-sub-2-sub-magazine-kjw
 
Ik heb een Elite Force 1911. Er werd aangegeven dat deze ~370 FPS schoot, gelukkig tijdens het chronoen schoot hij 330-340 FPS.
 
Ik heb een Elite Force 1911. Er werd aangegeven dat deze ~370 FPS schoot, gelukkig tijdens het chronoen schoot hij 330-340 FPS.
schiet deze er altijd onder ongeacht het weer qwa de temaratuur endergelijk
en hoevaak is hij al getest als ik vragen mag?
 
Jep. Ik heb er zelf ook 1.

Maar moet zeggen dat het wel kiele kiele is.
Bij het huidige weer en een uurtje ongebruikt in het holster denk ik wel dat deze er officieel over heen gaat.

Gelukkig heb ik er zelf bij het chronoen nog nooit te hoge waardes uit geschoten.

Gaat waarschijnlijk om deze, maar zou een nieuwe generatie kunnen zijn. Of ze hebben de fps van de gas versie overgenomen, want de mijne schiet goed 350 fps :
http://www.taiwangun.com/en/gas-4/replica-of-kjw-1911-gbb-with-co-sub-2-sub-magazine-kjw
hartelijk bedankt ik zal het menemen en ik zal ze allemaal vergelijken en dan overgaan op een koop
BEDANKT!!!!!
 
Ik heb ook de anniversary en nooit problemen mee . Hij is al wel mee op skirm geweest en nogsteeds doet ie t goed
 
ik denk dat het licht aan hoe ik hem vasthou waardoor de extra safety niet ver genoeg wordt ingedrukt. denk dat ik de kracht meer naar onderen moet leggen want soms doet hij het wel gewoon.