20 november Collect the Objectives RSL Assendelft

Ressurectz

Well-Known Member
27 okt 2016
49
10
Trophies
6
Beste mede airsofters,

Zondag 20 november gaan we met z'n vieren een open skirm doen, wie joint ?!

08.30 - 09.15 Entree
08.30 - 09.40 Chrono
09. 40 - 09.50 Briefing
09.50 - Start
16.30 - Einde dag
Kosten € 25,- p.p.

RSL Assendelft
Kagerweg voorbij nummer 1
1566 NC Assendelft

RSL Assendelft, dat oorspronkelijk een paintballterrein is, staat vol kleine gebouwen. Naast de kleine gebouwen is er ook genoeg groen om doorheen te ploeteren en om je in te verstoppen. Het terrein is 13 hectare groot en biedt ruimte voor zo’n maximaal 200 spelers.

Veld impressie (filmpje niet zelf gemaakt, eerlijk geplukt van youtube) Quickview.. i.p.v. quickvieuw o_O:p
Het veld is wel nu meer dichter begroeid dan op het filmpje te zien is

Beste mede airsofters,

Zondag 20 november gaan we met z'n vieren een open skirm doen, wie joint ?!

08.30 - 09.15 Entree
08.30 - 09.40 Chrono
09. 40 - 09.50 Briefing
09.50 - Start
16.30 - Einde dag
Kosten € 25,- p.p.

RSL Assendelft
Kagerweg voorbij nummer 1
1566 NC Assendelft

RSL Assendelft, dat oorspronkelijk een paintballterrein is, staat vol kleine gebouwen. Naast de kleine gebouwen is er ook genoeg groen om doorheen te ploeteren en om je in te verstoppen. Het terrein is 13 hectare groot en biedt ruimte voor zo’n maximaal 200 spelers.

Veld impressie (filmpje niet zelf gemaakt, eerlijk geplukt van youtube) Quickview.. i.p.v. quickvieuw o_O:p
Het veld is wel nu meer dichter begroeid dan op het filmpje te zien is

Ik ben aanwezig! helaas maar voor een half dagje tot +- 12:30;)

• Leuk
Waarderingen: Ressurectz
Zojuist aangemeld via de site, een maatje van mij zal zich ook een dezer dagen inschrijven.

Ik had een mail gestuurd aan RSL met de vraag wat ik kan verwachten, maar heb geen antwoord gekregen.
Ik verwacht een dag met objectives als 'capture the flag', iets met een persoon vervoeren van A naar B en dergelijke?

Heb er zin in, of het nu koud is regent. Heb nu een goede jas en kan eindelijk patches gaan verzamelen. :-)

Zojuist aangemeld via de site, een maatje van mij zal zich ook een dezer dagen inschrijven.

Ik had een mail gestuurd aan RSL met de vraag wat ik kan verwachten, maar heb geen antwoord gekregen.
Ik verwacht een dag met objectives als 'capture the flag', iets met een persoon vervoeren van A naar B en dergelijke?

Heb er zin in, of het nu koud is regent. Heb nu een goede jas en kan eindelijk patches gaan verzamelen. :)
Nice! Word een mooie dag!

Ja helaas heb ik geen goede jas hahah, long sleeve shirt dus ik moet veel gaan rennen om warm te blijven :P

Helaas reageren ze op mail de ene keer snel andere keer weer minder..

Denk dat je inderdaad in de goede richting zit met jouw vraag :) Capture the flag zal denk wel gebeuren maar misschien ook dat er een black box in het veld wordt verstopt om daarmee punten te scoren.

We gaan het zien, heb overal zin in ! :)

bah. Vriend was zich vergeten aan te melden, heb moeten afmelden voor deze Skirm.

Jammer, de locatie is erg leuk en het volk is erg vriendelijk.

bah. Vriend was zich vergeten aan te melden, heb moeten afmelden voor deze Skirm.

Jammer, de locatie is erg leuk en het volk is erg vriendelijk.
Balen man... gezien het weer word het wel afzien haha maar we gaan d'r vier ! Till next time !