20 november Wild Mountain van Area 57 in Weert

Het is bevestigd, er waren inderdaad 2 tickets vrijgekomen, waarvan ik er nu één heb. Dus ik ben er bij de 20e! :D
 
Ik ben er komende zondag toch niet bij, een groep vrienden heeft een priveskirm, waar zij als intro gaan spelen en ik werd uitgenodigd om hieraan mee te doen. Omdat ik graag met hun mee wil deze ene keer dat ze als intro gaan skirmen, kies ik er toch voor om daar aan mee te doen. Misschien een andere keer guys :).
 
Ik ben er komende zondag toch niet bij, een groep vrienden heeft een priveskirm, waar zij als intro gaan spelen en ik werd uitgenodigd om hieraan mee te doen. Omdat ik graag met hun mee wil deze ene keer dat ze als intro gaan skirmen, kies ik er toch voor om daar aan mee te doen. Misschien een andere keer guys :).
Ssshhiiieeeettt!!! Veel plezier Rebel!! ^_^
 
Het veld van deze organisatie is echt top. Mooie opzet, redelijk afwisselend voor de grootte. Wel waren er wat balancing issues hier en daar maar dit werd ook beïnvloed door de sterke wind. Met de wind mee spelen is veel gemakkelijker dan er tegenin. Er waren wat problemen met de spawnpoints. Sommige spawnpoints werkten erg goed maar anderen juist weer niet en zorgden dat het ene team veel sneller bij het 'kritieke' punt van de map was dan het andere team. Toch krijgt het veld van mij een plus, met wat meer finetuning komt het goed.

Ik heb een leuke dag gehad samen met de leden van ACN, ondanks dat er een aantal tegenslagen waren:

1. AK feedde niet goed, vermoedde dat het aan de Valken BB's lag
2. AK even afgegeven aan andere speler en die liet 'm in de modder vallen :confused:
3. Retainer button van mijn pistol holster afgebroken
4. Sling mount van de AK afgebroken

Er was erg veel wind, dus het snipen viel niet mee. Toch een aantal leuke hits weten te maken. Heel gaaf wanneer je de wind precies goed inschat en iemand met zulke harde wind raakt.

Jammer was het gedrag van een kliekje spelers in het andere team, die het een aantal keer nodig vonden om in discussie te gaan over pangs en dergelijke. Er werd op een gegeven moment een marshall werd bijgehaald. Deze marshall gaf aan te zullen letten op het gedrag van deze spelers.

We verlieten de skirm voor de eindtijd maar echter zat het hek op slot en moesten we nog een ruime tijd wachten totdat de skirm afgelopen was. Dit is jammer voor spelers die ver weg wonen, ik moest zelf 1,5h rijden dus dat is nog te doen maar op het moment dat je 2,5h moet rijden, kom je toch het liefste snel weg.
 
Laatst bewerkt:
Tja, misschien had ik tegen de marshall moeten zeggen dat het huis in de fik stond :p

@Jan, bedankt voor de foto's, heel gaaf. Ik heb meteen maar even een nieuwe profielfoto ingesteld.

Profielfoto_small.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek, Stey en Jan
Graag gedaan @Foodie88 leuk dat je er bij was in ieder geval en bedankt voor de shoots.

Goede post over de skirm. Het terrein is top! Denk iets te veel ramen voor gameplay. Denk ook een tikje teveel spelers. Maar wat ik vreede keuzes vond waren de spawn's naast elkaar waarbij één spawn inderdaad duidelijk voordeel had. Ik had als CO de eerste keer het hele team vol op het andere team willen laten klappen om ze in het bos te houden (zoals ze nu bij ons deden met één squad). Dan hadden we het dorp voor onszelf gehad zonder moeite ;)

De "onbalans" qua spawns kan natuurlijk ook een leuke twist zijn in de gameplay! Het juist niet een keer tegen over elkaar spawnen maar naast elkaar. Ik denk wel dat je dat beter kan doen wanneer er wat minder spelers zijn.

En inderdaad, de wind was ook wel een buzzkill. Op een moment kon ik salvo's van 5 spelers makkelijk overleven omdat de bb's een hoek van 90 graden maakten voordat ze bij mij aan kwamen X'D

En zoals je zelf ook al aangaf, niet iedereen had zijn sportiviteit knop aanstaan. Grappig genoeg andere spelers uit ons team gesproken die op de andere flank opereerden en die herkenden dit helemaal niet.

Desalniettemin best leuke acties opgezet met het teampje dat we hadden en een geinige indruk van het veld gekregen. Zou het nog een keer willen proberen om te zien of het dan beter overkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88