21 mei Ulicoten

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Hey Jan! laatste keer dat ik naar Ulicoten ging kreeg ik onderweg een klap band dus ben er nog steeds niet geweest.
Misschien is dit een goeie gelegenheid voor een tweede poging. Laat het weten als ik mij heb aangemeld.
 
Ah damn ik ga de 20ste al naar DAE voor een skirm :(.
Jammer!!!! We zouden eerst de 20e gaan maar hebben een verjaardag die 20e dus omgegooid naar de 21!

Hey Jan! laatste keer dat ik naar Ulicoten ging kreeg ik onderweg een klap band dus ben er nog steeds niet geweest.
Misschien is dit een goeie gelegenheid voor een tweede poging. Laat het weten als ik mij heb aangemeld.

Awesome! Hopelijk tot dan!
 
Ah shit.. ik kan geen vrij krijgen voor de 21e anders was ik zeker gekomen want dat is waarschijnlijk net een paar dagen na ik m'n eerste eigen Replica binnen krijg. Misschien toch nog even proberen...
 
Ik heb helaas geen vervoer de 21e.. Tenzij iemand mij uit Hoogvliet/Rotterdam kan ophalen:p Uiteraard betaal ik mee met branfstofkosten ect.
 
Ik ben ook van de partij, als er nog iemand mee wilt rijden vanuit rdam kan dat gerust.
 
Ik ben ook van de partij, als er nog iemand mee wilt rijden vanuit rdam kan dat gerust.
Uuh als je het zo aanbied is dat niet makkelijker voor @WaterIsNat , maakt mij op zich niets uit om beetje om te rijden maar als jullie alle
twee uit Rotterdam komen is dat misschien handiger.
 
Hoppaaaaa! Toch nog een mannetje of 13! ^_^ Cool beans!
 
Dit keer voor mij B&A lekker dichtbij, vorig weekend al naar gasselte geweest airsoft4kika 2 uur rijden. Anders was ik hier wel bij geweest.