21 mei Ulicoten

Misschien ga ik me wel "ziek" melden dit weekend.. er gaan echt super veel mensen van hier en ik wil m'n replica uitproberen :(
 
Misschien ga ik me wel "ziek" melden dit weekend.. er gaan echt super veel mensen van hier en ik wil m'n replica uitproberen :(
Dat wordt niet aanbevolen, is niet netjes tegenover je werkgever en als later op social media de baas ziet dat je vrolijk aan het airsoften was kan dat best pittig zijn. Beste is om gewoon netjes vrij te vragen ;)
 
Dat wordt niet aanbevolen, is niet netjes tegenover je werkgever en als later op social media de baas ziet dat je vrolijk aan het airsoften was kan dat best pittig zijn. Beste is om gewoon netjes vrij te vragen ;)

I know. Toch laatste 2 werkweken voordat ik hier weg ben. Nee geintje .. :p Probleem is dat ik vervanging moet regelen want ik werk als kart-instructeur op zondag. En niemand wil me overnemen die dag :( Zoals ooit.. dus misschien stop ik er wel mee om meer te kunnen airsoften. Er komen nog genoeg weekenden dat ik WEL mee kan spelen!
 
I know. Toch laatste 2 werkweken voordat ik hier weg ben. Nee geintje .. :p Probleem is dat ik vervanging moet regelen want ik werk als kart-instructeur op zondag. En niemand wil me overnemen die dag :( Zoals ooit.. dus misschien stop ik er wel mee om meer te kunnen airsoften. Er komen nog genoeg weekenden dat ik WEL mee kan spelen!

Sucks, maar idd komen genoeg leuke events nog aan. En die keuze over werk is voor jezelf, Airsoften kost nameljk wel klauwen met geld ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ziek melden misschien niet zo netjes maar hoop dat je vrij kan krijgen want volgens mjj is dit een goeie gelegenheid voor een eerste skirm.
Misschien ga ik me wel "ziek" melden dit weekend.. er gaan echt super veel mensen van hier en ik wil m'n replica uitproberen :(
 
Sucks, maar idd komen genoeg leuke events nog aan. En die keuze over werk is voor jezelf, Airsoften kost nameljk wel klauwen met geld ;)
Ik heb doordeweeks vanaf 1 juni een goed betaalde baan dus zou niet perse dit erbij te doen, het is wel leuk. Maar denk dat ik liever Airsoft dan dit ondanks dat dit geld oplevert ipv andersom. Het is maar 3 uurtjes in de week en ik merk dat niemand wat voor me over heeft als het komt om vrij vragen. Heb al vaker dingen misgelopen omdat ik geen vrij kon krijgen. Reden: ik neem de studentjes ook niet over.. kromme gedachte want ik werk gewoon 4 dagen in de week en doe m'n eigen fotografie ook nog eens 's avonds. Ach ja..

Ziek melden misschien niet zo netjes maar hoop dat je vrij kan krijgen want volgens mjj is dit een goeie gelegenheid voor een eerste skirm.
Helaas, volgende week beter bij Bunker Hill & B&A. Ik heb geduld *houd z'n enthousiasme binnen.."
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Goed idee, maar kan niet mee, is zelfde datum als TTD-2-1.
 
was graag aangesloten, helaas andere verplichtingen op het thuisfront.
 
Maak er 14 van ik ben ook van de partij :).

Helaas zojuist te horen gekregen dat mijn moeder in het ziekenhuis is opgenomen.
Ik ben morgen dus niet van de partij.

En ja natuurlijk heb ik Dave ook gelijk gemaild en me netjes afgemeld.
 
Helaas zojuist te horen gekregen dat mijn moeder in het ziekenhuis is opgenomen.
Ik ben morgen dus niet van de partij.

En ja natuurlijk heb ik Dave ook gelijk gemaild en me netjes afgemeld.

Oh, dat is erg vervelend. Sterkte!
 
Helaas zojuist te horen gekregen dat mijn moeder in het ziekenhuis is opgenomen.
Ik ben morgen dus niet van de partij.

En ja natuurlijk heb ik Dave ook gelijk gemaild en me netjes afgemeld.

Ooh dat is niet relaxed, veel sterkte voor haar gewenst!
 
Helaas zojuist te horen gekregen dat mijn moeder in het ziekenhuis is opgenomen.
Ik ben morgen dus niet van de partij.

En ja natuurlijk heb ik Dave ook gelijk gemaild en me netjes afgemeld.
aaai, sterke goos!
 
Zojuist klaar met een poging mijn replica te flat en r-hoppen... volgens mij zit alles er weer terug in XD maar geen idee wat het effect zal zijn aangezien ik dit niet echt thuis kan testen. Is er bij dark forest een gelegenheid om ergens in te schieten?
 
Ik heb mij ook aangemeld. Het lijkt me leuk om na lange tijd weer eens terug te gaan naar de plaats waar het voor mij begon, namelijk de ACN introdag van juli 2016.

Tot morgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en The Walker
Op 21 mei gaan we met een klein groepje ACN leden naar Ulicoten.

Kunnen nog wat verstarkung gebruiken!! ^_^

Linkie de link:
http://www.airsofttrainingcenter.nl/website/nl/formulieren/formulier-openevent-ulicotenoutdoor

[RSVP=2614]Click here to RSVP[/RSVP]

Bloodfoxx - 2
Dutchguyqo - 1
Harco - 4
Jan - 2
jules.cornelissen - 1
Robin - 1 - Whoppa heb er zin in!
The Walker - 1
TwanRage - 1
WaterIsNat - 1 - Thanks to @TheWalker ben ik er ook bij!
Wijnand - 1

Total: 15

Team, succes in the greenzone Ullicoten. Wij zijn dan bij TTD-2-1, ander soort fun.
 
Zojuist klaar met een poging mijn replica te flat en r-hoppen... volgens mij zit alles er weer terug in XD maar geen idee wat het effect zal zijn aangezien ik dit niet echt thuis kan testen. Is er bij dark forest een gelegenheid om ergens in te schieten?

Er is genoeg open veld om in te schieten en genoeg bomen om een idee te krijgen van range, een echte schietbaan was er met crictical hit als orga niet echt, dus ga er van uit nu ook nog niet. Succes met het testen morgen, ik ben kapot van dag CQB dus rust morgen even uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker