22-04-2017 Ulicoten

ja zeker zin! het plan was eerst iets voor de zondag te vinden (wild mountain bijv. maar die zit vol). Zal zo even checken of ik de auto mee kan nemen zaterdag! Is dit gewoon een open skirm? Ben hier nog niet geweest.. wat wordt er zoal gespeeld?

ja zeker zin! het plan was eerst iets voor de zondag te vinden (wild mountain bijv. maar die zit vol). Zal zo even checken of ik de auto mee kan nemen zaterdag! Is dit gewoon een open skirm? Ben hier nog niet geweest.. wat wordt er zoal gespeeld?
Het is een open skirm. Wat er gespeeld wordt weet ik niet, want het is een andere organisator.

Raar.. Ik heb namelijk helemaal niks gekregen
Ik zou in de ochtend nog even bellen?? btw mocht ik je ergens tegen komen al bij die schuur, heb waarschijnlijk donkerblauwe jas aan met witte stippen/strepen/krassen weet ik veel wat het is en een grote camo legertas + zwarte replica tas waar mijn loop klein stukje uitsteekt aangezien die te klein is xD. Ga jij in blauw of rood? of doen ze daar geel/rood?

We komen elkaar wel tegen voordat er teams gemaakt worden. Zo niet wacht dan bij het instappen bij de huifkar (achterste huifkar als ze met 2 rijden)

Ik heb trouwens een fel gele tas met zwart

Nou t feest gaat niet door... lekke band en de wegenwacht komt pas over een uur.
Ga misschien morgen nog een poging doen. Veel plezier vandaag.