Zat je team rood of blauw?Heb me ondanks de regen goed vermaakt. Jammer alleen dat bij HET 40mm moment mijn ugl geen lucht had(ik had hpa kraan nog niet open gezet) en dus alleen klik deed maar niet af schoot. Hierop zij de tegenstander *pang*![]()
Valt mee hoor haha, zat meer buiten dan in de gebouwen gheheIk zat bij onze Russische vrienden, team blauw. (team rood was bang voor regen en kwam pas echt het veld in toen de regen stopte. Daarvoor zaten ze in de gebouwen
Oef meen je die.. heel veel sterkte kerelik heb het ook erg naar me zin gehad tot dat ik zondag uitgleed en me elleboog op 2 plaatsen brak![]()
ik ben in foxtrot op een plastic mat uitgegleden. maar ik moest me torso draaien zodat ik niet op mijn hpa tank viel. waardoor ik met me elleboog op de grond terecht kwamAuw, nasty. Waar ben je onderuit gegaan dan? Trappetje naar de kelder?
Koste mij 2 maand terug namelijk mijn enkel
Beterschap
ik ben in foxtrot op een plastic mat uitgegleden. maar ik moest me torso draaien zodat ik niet op mijn hpa tank viel. waardoor ik met me elleboog op de grond terecht kwam
Heb me ondanks de regen goed vermaakt. Jammer alleen dat bij HET 40mm moment mijn ugl geen lucht had(ik had hpa kraan nog niet open gezet) en dus alleen klik deed maar niet af schoot. Hierop zij de tegenstander *pang*![]()