23-07 King Forest Valburg

Peter Boudewijn

Well-Known Member
29 sep 2016
843
588
Trophies
19
Aanstaande zondag ga ik samen met m'n maatje weer spelen in Valburg.

Gaan er nog meer mensen (mee)?

Storyline gameplay at King Forest by Critical Hit Events

Alle storyline events zullen singleshot only zijn!

Kosten:
Ideal /
Paypal: ticket eigen gear € 25 p/p
Ideal / Paypal: introduce € 49,95 p/p
Contant: ticket eigen gear € 27,50
Contact ticket introduce € 52,45

Tijden:
Aanmelden vanaf 08:30.
Vertrek naar het bos 09:15.
Einde dag 16:30
(Zorg dat je op tijd bent).

Catering:
Op het veld koude drankjes en Snacks: Chip, Mars, Snicker, twix enz.

Lunch
Wordt door watergoed catering verzorgt

Speciale Airsoft lunch € 12,50 per persoon,
Drie broodjes belegd met
Broodje Boerenachterham, jonge kaas, tomaat en salade
Wit kadetje met een kroket en mosterd
Gebraden staartstuk met tapanade
Halve wrap met gerookte kuikenborst, pesto, rucola en pijnboompitten
Bakje met verse fruitsalade
1 glas biologische appelsap en een glas melk

Airsoft Advies! (geen eis alleen een advies)
* Don’t spray en pray – probeer eens midcaps
* Speel eerlijk en geef het goede voorbeeld.
* Neem je hit en blijf kalm als een ander het niet doet.
Heb respect voor de Marshall, hij heeft het laatste woord!

Regels:
Wij hanteren de NABV regels en richtlijnen!
Zorg dat je op de hoogte bent van de NABV regelmenten zodat je niet voor een verrassing komt te staan.
www.nabv.nl

Vriendelijke groeten,
Mark & Yolanda Mark Stakenburg.
Critical Hit Airsoft Events.

http://www.critical-hit.nl/evenement/115-operation-solar-flair

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Ernstjan
Wij zijn met z'n 3en aanwezig :)

Planning is half 9 bij de verzamelplaats.

Groet,
Peter

Veel plezier, was een goede dag vandaag en de mentaliteit was groot en deels goed bij alle spelers. Neem alleen veel water mee, er is gratis water dat ongekoeld is en gekoeld water voor een betaling. Ik had zelf een 1,5 liter fles bij en die was aan het einde op. Ontzettend warm en door de hoge bewassing werd het niet veel beter, maar wel een leuke dag gehad.

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Veel plezier, was een goede dag vandaag en de mentaliteit was groot en deels goed bij alle spelers. Neem alleen veel water mee, er is gratis water dat ongekoeld is en gekoeld water voor een betaling. Ik had zelf een 1,5 liter fles bij en die was aan het einde op. Ontzettend warm en door de hoge bewassing werd het niet veel beter, maar wel een leuke dag gehad.

Drinken is voorbereid :)

2 liter water op m'n rug en 2 flesjes AA in de safety...

Goed om te horen dat de sfeer goed was! Moet eerlijk zeggen dat ik dat tot nu toe meestal wel zo ervaar bij Critical Hit...

Hopelijk koelt het vanavond/vannacht allemaal.nog een beetje af en dan wacht ons een mooie dag :)

Groet,
Peter

Was weer een top dag!

Waren niet super veel mensen, maar de moraal en instelling was super goed! Aan beide kanten eigenlijk geen overtogen woord gevallen en er werdt eerlijk en sportief gespeeld.

De missie was goed opgezet en ondanks dat het ff zoeken was naar alle spullen hebben we uiteindelijk alles kunnen vinden en op de juiste locatie gekregen.

Wederom een paar memorabele momenten meegemaakt waarbij de sprint naar de 2de telefoon weer een persoonlijk hoogtepuntje was en nog knap lastig zonder ESP op m'n schoenen, maar met wel een erg modderige ondergrond... uiteindelijk ff een glijer gemaakt halverwege maar wel gehaald :)

Direct na de pauze moest 1 van de 2 telefoons naar een wapendepot waar ons team samen met een support gunner van het grave diggers team voor mochten gaan zorgen, de rest zou voor afleiding zorgen in het dorp. Dit bleek erg succesvol, want zonder al te veel moeite hebben we dat klusje redelijk vlot geklaard.

@Ernstjan volgens mij heb ik je wel heel de dag Aartjan genoemd :p had je best mogen zeggen dat je niet zo heet :D vond het in ieder geval leuk dat je erbij was!

Groet,
Peter

Laatst bewerkt:
Was inderdaad een top dag!

Voor mij een goede eerste ervaring met airsoft, erg leuk om met een team blauw mee te kunnen wandelen en een beetje te spieken hoe alles in elkaar zit en waar ik kon ondersteunen. In de middag vond ik de gecoördineerde actie's erg leuk om mee te ondersteunen!

Nu gaan bedenken wat ik allemaal wil gaan verzamelen aan gear :D

@Peter Boudewijn haha had geen eens door dat je dat zei. Maar inderdaad, Ernstjan, ernst, of ej :D

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn