gehehe! Sorry boys and girls! Ander event weerHet tacsim event in Gasselte wellicht? Van Critical Hit? Of..... misschien op onze introducé dag die stiekem toch door lijk te gaan.
TACSIM IN GASSELTE?!?!?!?!!? DATUM??!?!?!?
Bedenk wel, als je de tacsim van Airsoft Heaven kent, dat die van Critical Hit natuurlijk niet hetzelfde hoeft te zijn qua set-up. Ze gebruiken het woord maar doen dit naar mijn weten voor het eerst.TACSIM IN GASSELTE?!?!?!?!!? DATUM??!?!?!?
lijkt me dat we er gewoon weer bij zijn toch?Ik wilde net een topic aanmaken want ik heb er alweer zin in! Ik hoop dat ik bij deze skirm kan zijn ivm school.
@JorisvZ kun je trouwens zo'n poll-ding plaatsen waarop iedereen die erbij zal zijn zich aan kan melden?
lijkt me dat we er gewoon weer bij zijn toch?
Ik ben er de 24e bij met waarschijnlijk nog wat andere teammaten en hopelijk mn vrouw ^^
Deze keer ga ik als WWII Duitser.
Ik ben er de 24e bij met waarschijnlijk nog wat andere teammaten en hopelijk mn vrouw ^^
Deze keer ga ik als WWII Duitser.
Ik heb een vraag over de duur van een event. Kun je ook 1 dag gaan of als je je aanmeldt is het de bedoeling dat je dan de 2 dagen meespeelt. Als 1 dag kan neem ik aan dat je dan ook ingedeelt wordt in een team dat 1 dag gaat ivm het spelverloop?
@JorisvZ ik ga de zaterdag naar de Efteling met mn zusjes en hun kids ^^
Stond helaas al een half jaar vast![]()