23-09-2017 & 24-09-2017: Bunker Hill

Ik probeer wat voor elkaar te krijgen, maar het ziet er niet rooskleurig uit :(

Wacht nog even met aanmelden.. speel liever op een zaterdag dan op een zondag ma moet zaterdag's vaak werken en anders zondag sws aanwezig =D

gehehe! Sorry boys and girls! Ander event weer :) Het tacsim event in Gasselte wellicht? Van Critical Hit? Of..... misschien op onze introducé dag die stiekem toch door lijk te gaan.

TACSIM IN GASSELTE?!?!?!?!!? DATUM??!?!?!?

TACSIM IN GASSELTE?!?!?!?!!? DATUM??!?!?!?
Bedenk wel, als je de tacsim van Airsoft Heaven kent, dat die van Critical Hit natuurlijk niet hetzelfde hoeft te zijn qua set-up. Ze gebruiken het woord maar doen dit naar mijn weten voor het eerst.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Heb m'n tent, slaapmat en slaapzak gefixt voor het weekend ^^
En voor dat weekend staan nog wat dingen, maar die haal ik de 20ste :P

• Leuk
Waarderingen: Crumble en Joris
Ik ben er de 24e bij met waarschijnlijk nog wat andere teammaten en hopelijk mn vrouw ^^
Deze keer ga ik als WWII Duitser.

• Leuk
Waarderingen: Joris en Camilo
Ik ben er de 24e bij met waarschijnlijk nog wat andere teammaten en hopelijk mn vrouw ^^

Yes! Goed om te horen tovarische!
Kom je voor de dag of blijf je ook kamperen daar? Ben van plan het hele weekend te gaan ;)

Edit: Deze keer heb ik alles tot in de puntjes gepland :P

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag over de duur van een event. Kun je ook 1 dag gaan of als je je aanmeldt is het de bedoeling dat je dan de 2 dagen meespeelt. Als 1 dag kan neem ik aan dat je dan ook ingedeelt wordt in een team dat 1 dag gaat ivm het spelverloop?

@Marc Je kan ook gewoon een dag gaan, ook als intro. Je kan kiezen voor de zaterdag en zondag los, of het weekend. ;)

Blijf jij nou eens 'n weekend! Vond 't leuk spelen met je! Ging goed en was leuk ;-)

Ik heb een vraag over de duur van een event. Kun je ook 1 dag gaan of als je je aanmeldt is het de bedoeling dat je dan de 2 dagen meespeelt. Als 1 dag kan neem ik aan dat je dan ook ingedeelt wordt in een team dat 1 dag gaat ivm het spelverloop?

Hé Marc,

Je kunt kiezen of je alléén zaterdag, alléén zondag of beide dagen wil komen. Als je beide komt, mag je vrijdagavond je tent al op komen zetten en overnachten :-)

De indeling vindt plaats op basis van waar je staat; per kordon van 10 Airsofters. Aan 't einde wordt gekeken hoeveel man ieder team heeft (Black Cobras en Anus) en wordt er wat verschoven zodat 't nagenoeg gelijk is.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en ChaoSState
Ik ga me zo ff inschrijven, ik ben erbij! Misschien zelfs een paar maten mee ;)

Zetten jullie ff een ACN vlag op ofzo? Of hebben jullie een vast punt waar jullie te vinden zijn?

En nog ff zorgen dat m'n replica onder de 360 knalt...

Ik neem wel een paar laven mee voor target practise :cool:
Kunnen we ze de volgende keer op BH vooruit schoppen als meatshield.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en Joris