23-7 Balls&Arrows

Crumble

Well-Known Member
23 mei 2017
564
426
Trophies
19
Hi All,

Ik ga 23 juli met een aantal naar Balls&Arrows. Zijn er nog meer die dan ook gaan??

Groet Sven

Zou wel willen maar, mijn G&G GR14 semiautomaat komt niet door hun FPS regels heen :(

Ik heb nog wel een oplossing daarvoor daan en die heet king kong v2 burstwizxard plug en play programmerbare fcu waar vertraging opstaat en die heel makkelijk te her programmeren is

Ik kan je hem sws aanraden voor als een veld vertraging wilt;)

Ik heb me net aangemeld bij B&A dus ik ben er zondag ook. Zag wel dat er nog 40 plaatsen vrij zijn, zal wel door de slechte weersverwachting komen.

Ik heb me net aangemeld bij B&A dus ik ben er zondag ook. Zag wel dat er nog 40 plaatsen vrij zijn, zal wel door de slechte weersverwachting komen.

Die zijn zo gevuld, betekend dat er al 100 mensen hebben aangemeld :) Max is 140 man na de "verkleining" van het veld. Voorheen waren het er 210 max. Dit weekend wordt het niet voor mij, heb maandag examen. Volgende week ben ik weer van de partij bij B&A, met een geupgrade replica :cool:

Gister geweest! Eerste keer voor mij sinds het terrein is verkleind.

Opzich viel dat wel mee. De shoppingmall was niet meer bereikbaar, maar verder weinig hinder van. Ook omdat het aantal deelnemers was verminderd naar max 140. Op zich goeie dag gehad. Veel hits gemaakt en ook veel zelf gehit.

Nadeel was het grote aantal nieuwe deelnemers. Opzich maakt mij dit nooit zoveel uit, maar gister begon het wel hinderlijk te worden. Veel mensen die hun hits niet namen, mensen die dachten als ik 20 meter wegloop kan ik daar wel spawnen, blijven doorschieten terwijl je al keihard HIT schreeuwt....

Ook werden de missies nauwelijks uitgevoerd. Wij (blauw) hebben uiteindelijk met 28 - 27 gewonnen, maar dat was meer geluk dan wijsheid.

Al met al wel een leuke dag voor een dagje schieten maar ben toch van mening dat als de organisatie ziet dat veel mensen een huurkit bestellen of zich aanmelden als introducé, ze dan wat meer Marshalls mogen inzetten. Er liepen er nu 2 á 3.

Gisteren een onwijs leuke dag gehad! Ik zat bij team rood en helaas inderdaad verloren. Maar ik heb echt heel leuk gespeeld, de missies waren leuk en interessant om te doen. Ik heb een paar groepjes steeds opgezocht om aan te haken, ik ben de namen helaas vergeten. Een groepje waar een wat oudere man met een grijze baard in speelde (Ronin?) en een groepje met een jongen in een tanktop met camouflage verf op z'n armen en gezicht. Die laatste heeft volgens mij een dubbele marathon gelopen. Die vloog echt continue voorbij van en naar de spawn. Super enthousiast en leuk om te zien!

Ik had zeker het idee dat er fair gespeeld werd en geen rare dingen gezien. Ik was van te voren door meerdere mensen gewaarschuwd dat door het kleinere veld het misschien niet leuk spelen was vanwege de chokepoint bij de safety. Zelf niks van gemerkt.

Wel een keer een sniper van dichtbij (vijf meter) zien schieten op aanstormende blauw. Daar was natuurlijk niet zo netjes maar leek zeker wel per ongeluk te gaan.

Ik wil op korte termijn echt even gaan kijken naar een com setje. Je mist gewoon best veel volgens mij.

Ik was één van die beginners. Ik zat bij blauw. Ik heb mijn best gedaan om alle regels te volgen. Ik kan me niet voorstellen dat ik een hit niet genomen heb, want ik speelde in een t-shirt en voelde de BB's erg goed binnenkomen. Maar mocht ik wel wat gemist hebben, sorry daarvoor.

Ik heb wel regelmatig gezien dat spelers niet helemaal terug naar de spawn gingen wanneer ze geraakt werden. En de "Dead men don't talk" regel werd ook heel veel gebroken.

@PeterH nee, jij was het niet ;) jij zat bij ons.

Kwam trouwens nog 2 foto's van je tegen op de FB pagina!

Bijlagen

• peterh.jpg
    peterh.jpg
    601,6 KB · Weergaven: 241
  • peterh2.jpg
    peterh2.jpg
    144,9 KB · Weergaven: 233
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Ben jij die met de Autobots shirt? Dan hebben wij elkaar even kort gezien bij de chrono in de pauze volgens mij. Ik vond het nodig om op full auto op een metalen doel te schieten waardoor alle balletjes weer terug ketsten. :)

• Leuk
Waarderingen: PeterH
Ben jij die met de Autobots shirt? Dan hebben wij elkaar even kort gezien bij de chrono in de pauze volgens mij. Ik vond het nodig om op full auto op een metalen doel te schieten waardoor alle balletjes weer terug ketsten. :)

Ah, ja! Dat was vet :p